Ma PayPass használatával fizettem, meg is kaptam a termékeket, de NetBankban nem láttam azt, hogy le lett vonva, vagy zárolva lett az összeg. Van esély arra, hogy ilyen esetben másnap, vagy hónap végén veszik le az összeget? (ERSTE)
Figyelt kérdés
2014. szept. 19. 17:29
1/3 anonim válasza:
Lehet valami bibi az Erste netbankjával, mert én ma utaltam netbankon keresztül, sms-t is kaptam róla, a netbankban mégis nyoma sincs sem zárolt összegnek, sem levonásnak, de még a tranzakciónak sem.
2/3 Koplárovics Béci válasza:
Kártyás vásárlásnál néhány nap az átfutási, mire a számlán ténylegesen látszik.
3/3 anonim válasza:
"Kártyás vásárlásnál néhány nap az átfutási, mire a számlán ténylegesen látszik."
Igen, de a zárolás a vásárlás pillanatában már látszik, tehát a számlaegyenlegben láthatónak kellene lennie, a netbankban is valamilyen formában.
PayPass esetén előfordul az offline tranzakció, ami azt jelenti, hogy bármilyen ellenőrzés nélkül jóvá lesz hagyva a fizetés, és a bank felé továbbítás később történik meg (nem napokkal, max. órákkal). Így nyilván nem tud a zárolás azonnal megjelenni a bank rendszerében, és pl. SMS-t sem kapsz az ilyen vásárlásról, hiába van mondjuk valami kártyafigyelő szolgáltatásod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!