Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Bankban elfogadott az ügyfél...

Bankban elfogadott az ügyfél előtt az ismerőst kiszolgálni?

Figyelt kérdés

Nagyon felidegesítettek pár napja a bankban, eleve időpontra mentem, mert múlt héten már voltam, és visszahívtak szerződéskötésre. múlt héten kb. fél órát töltöttem ott, ez nem gond, de hét elején eleve megcsúszott az ügyintéző az előző ügyféllel 20 percet, ebből sincs semmi, bármilyen munkakörben előfordul. De közben megjött egy ismerőse, aki odasétált, jelezvén h ő itt van. Szóval lényegesen később érkezett nálam, és későbbi sorszáma is volt.

Az ügyintéző végzett az eredeti ügyféllel, felállt, én elindultam felé, köszöntem mosolyogva, de ő túlment rajtam, elment a haverért, majd együtt visszamentek a pulthoz, ahol papírok elő, havernak ügyintézés, újabb 20 perc.

Miután végeztek, és az én sorszámomat hívta, látta, h ideges vagyok és volt képe mosolyogva megkérdezni, hogy "ugye gyors voltam?". erre nem is tudtam mit mondani. elkezdtük az ügyintézést, adósságrendező hitel ügyben, 1,5 órát ültem mellette, visszahívásos időpontban, mire kiderült, hogy mégsem adják meg a hitelt. nyilván ezen is felhúztam magam, mert az elején el sem mondta a feltételeket, én meg nem tudtam olyasmire rákérdezni, amiről nem is tudok. na de itt jött a bunkóság, kérdezem, hogy miért nem mondta ezt az elején? erre ő, hogy gondolom, h ha biztos benne, h nem kapom meg, akkor foglalkozik vele 1,5 órát? azt válaszoltam h "én már sok mindent gondolok", utalva ezzel a később érkező előreengedésére. kapcsolt, mert erre sértődötten elfordult, és mikor felálltam, nem is köszönt.

na itt szerettem volna beszólni neki, de egy szó nélkül eljöttem. tegyük félre a hitelt. ha nem felelek meg a feltételeiknek, van ilyen, majd megpróbálom máshol, vagy megvárom a forintosítást. de hogy az elején nem tájékoztat, ami szakmai hiba,majd szándékosan várakoztat, aztán meg levegőnek néz, az már több a soknál.

bocsi, ha hosszú lett, próbáltam a lényegre szorítkozni, és tulajdonképpen annyi a kérdésem, hogy ezt egy fiókvezető tudja, esetleg támogatja, hogy így megy, vagy elfogadhatatlan, ezért szankcionálja?

bár nem kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozom, hozzám is jönnek ügyfelek, de benéznek ismerősök is, akiket nem szoktam az ügyfél elé helyezni. telefonos ügyfélszolgálaton is dolgoztam 3 évet, kőkemény elvárások voltak, aki bunkó volt az ügyféllel, sok esetben figyelmeztetés nélkül repült.

vártam pár napot, és még nem írtam a banknak, hétfőn voltam bent, ma péntek van, de még mindig dühös vagyok. nem lehet azt mondani, h az ügyintézőnek is lehet rossz napja, mert itt nem figyelmetlen volt, hanem kőbunkó egy fizető ügyféllel.


2014. szept. 12. 18:11
 1/6 anonim ***** válasza:

biztos fityiszes haver volt..


én írnék a banknak vagy ahova kell egy levelet az esetről, a sorszámgép nem poénból van, így szerintem is elfogadhatatlan hogy csak azért előrébb enged valakit mert haver..


ha a bankvezető vagy valami felsőbb emberke látta volna szerintem már repülne..

2014. szept. 12. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

én ódákat tudnák zengeni

az egyik banki sértettségemet tesóm intézte neten, mire a bank küldött bocsánatkérő levelet.

de hogy hol, kinek írt...?

2014. szept. 12. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

köszönöm.

én sem számítok másra, mint egy bocsánatkérő levélre, hisz egyebet nem is tehetnek.

de beszélgessenek el ezzel a nővel, mert ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy annyi, de annyi munkanélküli van, pénzügyes diplomával, aki 100x jobban végezné ezt a munkát.

2014. szept. 13. 11:49
 4/6 anonim ***** válasza:
Nem szép dolog, biztos, hogy nem dícsérné meg az illetőt a fiókvezető. Egyébként úgy hallottam, hogy a cibnél van olyan, hogy a kiemelt ügyfelek kapnak egy kártyát és azzal a gép előrerangsorolja őket, amikor bemennek a bankba. Nem tudom, hogy ez most is így megy-e, nekem egy volt cibes mesélte.
2014. szept. 17. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
amúgy én hallottam olyanról, hogy ki is rúgattak már ügyfelest, az mondjuk az egyik energia szolgáltatónál volt, mert úgy magyrázott, hogy közben billegett a széken(forgós szék)és fel ment a vezérhez az ügyfél, hogy ő közgazdász és mittomén milyen magas pozícióban dolgozik, és így még soha senki nem beszélt így vele. felmondás lett belőle.egy szék billegésből...
2014. szept. 17. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

de az ügyfél nem is a billegést mondta, hanem hogy hogy beszélt vele az ügyintéző, nem?

mondjuk a billegés miatti kirúgást túlzásnak érzem.

nem akarom én kirúgatni, csak gondolkozzon el.

amúgy tuti van olyan más bankoknál is, h kiemelt ügyfél, de akkor azt nem hiszem, h behívja olyanhoz, akinek időpontos ügyfele van, eleve csúszásban van. meg elment mellettem, és le se sz*rt. ezen a nőn nagyon látszott, h barátnő/jó ismerős, mert vigyorogtak, amikor elément, úgy vitte az asztalához, hogy belekarolt vagy átölelte, tudjátok, mikor hátulról átfogja vkinek a vállát/hátát, szerintem az már bizalmasabb egy ügyfél/ügyintéző viszonynál.


na jó, lassan túllendülök ezen.

2014. szept. 17. 19:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!