Mi a sorsa a bank által, csere miatt bevont bankkártyáknak? Van arról valamilyen belső banki dokumentum, ha amúgy nekem, mint ügyfélnek erről semmit nem adott ki?
A rendszerben nem törölte a kártyát.
Az a baj, hogy ha nincs róla dokumentum, ami bizonyítja, akkor nem tudod bizonyítani.
A cserekártyát add vissza és az arra vonatkozó szerződést mondd fel! Az éves díj időarányos visszajár.
Több mint egy éve volt, tehát már vontak éves díjat? Akkor nem intézkedtél?
Nem is írtál alá semmit vagy csak te nem kaptál belőle példányt?
Mert akkor az irattárban (nem a fiókban, hanem a központban) meg van a dokumentum.
Kérheted, hogy nézzék meg!
Ha nem írtál alá semmit, akkor lényegében nem is szüntetted meg.
Véletlenül nem azt mondtad, hogy új kártyát kérsz?
Mert nemcsak a már meglevő helyett, hanem a meglevő mellé is kérhetsz új kártyát.
Akkor meg nyilván mind a kettő aktív.
Persze szétvágta, tehát fizikailag megsemmisítette. Csak arra kérdezek rá, hogy ha félreértés volt és menet közben tisztáztátok, talán ezért sikerült felemásra az ügyintézés.
Bár ebben az esetben a bank nevében eljáró ügyintéző hibája.
Viszont az igazadat bizonyítanod kell. Ha nem tudod, sajnos hiába van igazad.
Viszont a cserekártyát szüntesd meg ahogy írtam. Hogy legalább tovább ne legyen költsége.
És a legutóbb terhelt éves díj időarányos részét kérd vissza!
Sok volt az éves díj amit az utóbbi években vontak? Remélem nem.
Amúgy melyik bank?
Remélem ha nem is sokat, de valamit tudtam segíteni!
Ja, amire nem reagáltam.
Hogy mi a sorsa?
A bevont kártyákat megsemmisítik. Szétvágással, átlyukasztással az ügyfél előtt.
Viszont ami marad belőle, az már akár kukába is mehetne.
(A rendszerben ugyanis szintén törlik, legalábbis a te esetedet leszámítva.)
Bankbiztonsági okokból biztos iratmegsemmisítőbe kerül az érvénytelenített kártya.
És erről külön jegyzőkönyv már nem hiszem, hogy készül, hiszen az a kártya akkor már csak műanyagdarab.
köszi, a válaszokat.
Már reklamáltam, és azt írták, hogy nem érkezett hozzájuk semmilyen megszüntetési kérvény, vagy letiltás a kártyával kapcsolatban. Ilyen távlatból már nem emlékszem pontosan hogy kértem, de azt félreérteni csak akarattal lehetett, vagy direkt nem tisztázta, ami szintén az ügyintéző felelőssége. Mint ahogy a kártya bevonása is Mert én, szerintem, egyértelmű voltam. még egyet reklamálok, aztán megszüntetem a bankszámlámat is, ha ilyen szakképzetlenek dolgoznak ott, hogy nem segítik, hanem kihasználják az ügyfelet.
Előző két választ író vagyok.
Melyik bankról van szó?
Megszüntetés esetén letiltani a kártyát csak akkor kell, ha az ügyfél nem tudja leadni.
Az a baj, hogy nincs semmi ami bizonyítaná amit állítasz.
Amikor új kártyát igényeltél, akkor azon mi van? Gondolom csak annyi, hogy új kártya, mert még ha második kártyát is igényeltél, akkor sem arra a lapra került rá. Tehát ez semmi.
Amikor évente terhelték annak a díját, nem jelezted?
Ja és a netbankban nem láttad, hogy a régi kártya is él?
Ha nem láttad, akkor tényleg valami hiba történt, mármint informatikai.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!