Pont egy hete az OTP netbankján elutaltam 10. 000 forintot belföldi forint átutalással. A célszemély is otp-s, tehát 4 munka óra a maximum, mire meg kell, hogy érkezzen a pénz, de 1 hét is eltelt, és még nem érkezett meg neki, ez miért van?
Az adatokat leelenőriztük többször is, hogy nem gépeltem-e el a számla számot, de nem!
Írtam nekik üzenetet, és azt írják, hogy át ment neki a pénz, miközben nem.
Mit csináljak? Valahogy nem tudom vissza szerezni a pénzem?
Ha a számlatörténetedben látod, hogy levonták a számládról, és ott a másik fél jó számlaszámát látod, ráadásul az OTP is azt igazolja, hogy átment a pénz neki (az OTP konkrétan látja hiszen a másik számla is nála van), akkor a kedvezményezettnek is látnia kell a számláján és csak két eset lehetséges:
1. A kedvezményezett megkapta, de szándékosan letagadja.
2. A kedvezményezett megkapta, de letagadja, mert rosszul nézte meg a számláját.
Ha vissza akarod kérni, akkor szerintem több ezer forintért megkíséreli visszaszedni a pénzt az OTP, de ahhoz a kedvezményezett hozzájárulása kell hogy a számlájáról visszavegyék.
A számlatörténetedből nyomtassátok ki azt a részt ahol látszik hogy elutaltad, vagy ha az OTP írásban igazolta, akkor azt küldd el neki és azzal reklamáljon ő az OTP-nél.
vagy az illető rossz sz.számot adott meg...
a pénzt valaki más kapta
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!