Hiteltartozásom van, havonta 10-20ezerrel mindig csúszok sajnos, emiatt a bank állandóan telefonálgat. Ezt megértem. Bementem a bankba, hogy próbálunk valamit tenni, erre ott ez történt? Bőv. Lent.
Figyelt kérdés
Tehát a telefonos kisasszony javaslatára bementem, sorszámot húztam, kivártam a soromat bő 1 órát. Majd kifizettem a tartozásom nagyobb részét, 20 ezerből 15 ezret. Mondtam keressünk megoldást, szépen kedvesen, erre a hölgy jöjjek be máskor átrágni a dolgokat, mert most sokan vannak. Hát mit mondjak, tudtam volna mit mondani. Most nem ezért vannak ott?? Persze 5 napon belül újra jött a telefonos kis zaklatóm, aki számonkérte a maradék 5 ezret. Kérdeztem tőle, lehet e valamit tenni a hitellel, közölte ismételten menjek be a bankba! DE ott nem érnek rá!!!!!!!!!!!2014. jún. 3. 15:23
1/5 Őszödi Ferenc válasza:
Kérjen időpontot. És legyen rugalmasabb, mert ha "kis zaklatója" megunja magát, felmondja a hitelszerződést, és elindítja a végrehajtást, akkor maga mehet a híd alá. Vagy a Blahára csövezni. Vagy ahová akar.
2/5 A kérdező kommentje:
Mi az, hogy időpontot kérjek? Könyörgöm, te kérsz a boltban időpontot, csak mert sokan vannak? Azért húzok sorszámot, azért várom ki a soromat. Vagy ha elmész az orvoshoz, sokan vannak, nem veszed zokon, amikor végre bejutsz, hogy mégsem ér rá veled foglalkozni? Ugyanmár.
Másrészről 10-20 ezer csúszás miatt még senki nem fog szerződést felbontani.
2014. jún. 3. 16:46
3/5 anonim válasza:
Sajnos de... Ha nem törleszted a hiányt meghatározott időpontig, akkor felbontják a szerződést és választhatsz, hogy behajtó, vagy befizeted egyben.
Én a helyedben azt mondtam volna, hogy leszarom, ha sokan vannak, tessék velem foglalkozni. Maradnod kellett volna...
4/5 A kérdező kommentje:
Mindig törlesztve van a hiány. Sosem kaptam még felszólító levelet sem. Eddig nem jutunk el. De 8 napos csúszásnál más telefonálnak. Éppen ezért nem ez volt a kérdés. Azon vagyok felháborodva, hogy az ablak mögött ülő kisasszony mi szerint szelektál, hogy kivel hogyan foglalkozik. Én ilyet még nem éltem. Néhányszor voltam már bankban (persze akkor én voltam a fizető vendég, érthető, hogy foglalkoztak velem) de tényleg nem találkoztam még ilyennel. Hosszabb ügyleteknél is ott helyben sorszámra rendeződtek a dolgok, mint ahogy én is vártam már egy emberre 1,5 órát. Azt mondta nekem, ha nagyon sürgős, fáradják át a másik városban lévő bankfiókba, hátha ott kevesebben vannak. Én mondtam, hogy igen sürgős lenne, hisz emiatt vettem ki egy nap szabadságot (munkadőben egyértelműen nem tudok elmenni, mert azonos időbeosztásban vagyunk). De aztán eljöttem. Ki a fenének van kedve diskurálni olyannal, akinek abszolút nincs kedve éppen velem foglalkozni. Pedig honnan tudjam meg a lehetőségeimet, mint tőlük??????????
2014. jún. 3. 17:39
5/5 anonim válasza:
Beszélj a fiókvezetővel. Ilyen nincs, hogy elküldenek valakit anélkül, hogy az ügye végére jutottak volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!