Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Moneybookers: eltűnt a pénzem?

Moneybookers: eltűnt a pénzem?

Figyelt kérdés

A problémám a következő:

Október 19-én regisztráltam magam moneybookers-ön. (Eurós számlát) Másnap az OTP-s számlámról(ami regisztrálva volt moneybookers-ön) töltötem fel 150€ a moneybookers-ös számlámra. Az OTP-s számlámról azonnal lekerült a pénzösszeg amit küldtem valamint 2201ft-ot leszedtek még az utalásra.(költség/jutalék) Ez után most 29-én további 6729 Ft-ot(24,42 EUR) szedtek le a számlámról Bankköltség/jutalék címszó alatt. Nem tudom mennyire reális 40000 Ft-nyi euró átutalása esetén 9000 Ft utalási és talán átváltási költség, de ez már nem is érdekel, viszont moneybookers-re azóta sem érkezett meg a pénzem. Az adatokat biztosan helyesen adtam meg átutaláskor( számlaszám/azonosító). Kérem aki érdemben hozzá tud szólni a dologhoz, az ne habozzon.


2009. nov. 1. 07:39
 1/2 anonim válasza:
Azonnal keresd fel az OTP-t és a Moneybrookers... Ez leehtett náluk pillanatnyi bug is. De ha nem szólsz nem kapod meg :S
2009. nov. 5. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm a tanácsot, mondjuk fölvettem velük a kapcsolatot és másnapra meg is érkezett, az oda vissza váltogatásokból és a közben emelkedő euró árfolyamból adódóan 143€ lett a végén a számlámon. Valószínűleg eleve nem euró alapú moneybookers számlát kellett volna létrehoznom, de akkor is kissé sokalltam a bank kezelési költségeit.
2009. nov. 7. 11:04

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!