Miért terveznek ilyen rosszul bankban várakozót?
Miért kell az ügyintézők, ügyfélszékek mellé tenni a várakozó kanapét?
Mi köze van egyik embernek a másik mennyi pénzt köt le, mennyi hitelt vesz fel, mennyi pénz van a számláján stb.
A másik, meg a biztonsági őr aki ott kolbászol az ügyfelek közt a síri csendben, dettó, mi köze kinek mije van, vagy mije nincs.
A rutinos bankalkalmazott meg már-már kiabálva olvassa fel az ügyfelek anyagi helyzetét.
Nevetséges hogy egy bank ennyire igénytelen, ennyire sza*rik az ügyfelei mangánügyeire, pénzügyeire.
Nem tudom melyik bank ez,de otp,fhb,erste,cib amiről van tapasztalatom,mindegyiknél van bőven hely a várakozók és az épp ügyet intézők között.
A biztonsági őr nem zavar hogy ott kolbászol,nekem biztosnágérzetet ad.
Inkább az a baj, hogy az emberek nem hajlandóak a pénzügyeikről beszélni. Ha valakivel találkoznak, akkor nem tudnak a pénzügyekről vagy a szexről olyan természetességgel beszélni, mint a tegnapi meccsről, vagy az adóemelésekről.
Én szívesen beszélek mindenkivel és megosztom az ilyen dolgokat, ha valaki vevő vagy kíváncsi rá.
Fő a pozitív hozzáállás!
erste.
Te kipofázod mennyi pénzed van vagy hogy épp nincs és hitelre van szükséged???
Gratulálok.
Áruld már el hogy a biztonsági őrnek mi köze van ahhoz kinek mennyi pénze van?
Olyan arcok nyitottak számlát éppen amikor ügyintéztem, hogy csak na. (Lepusztult, szegény c. emberek)
A pofátlanság ne továbbja, hogy a banki alkalmazott a az orruk előtt fennhangon mondja a pénzösszegeket.
:((
Utolsó, te nagyon nem érted én miről beszélek.
Nem, mert máshogy szocializálódtunk.
Mondtam, hogy nem beszélem ki mindenkinek, csak aki kíváncsi rá és aki vevő is arra, hogy ilyenről beszélgessünk. A pénzügyekről beszélni nekem mindig természetes volt, mert a szüleim is erre tanítottak. Még soha semmilyen hátrányom nem származott belőle, pedig már lassan harminc leszek.
Ha nem jó a helyzet, akkor azért mondom, hogy hátha valaki megoldást kínál, ha pedig minden rendben, akkor megint miért ne?
Van nekem is tapasztalatom erste bankkal, de közel sem olyan, mint amilyet te leírsz. Az ügyintézés és a várakozás távol van egymástól, a biztonságiőr nem mászkál az emberek között, bár ez nem zavarna, inkább segít ha szükség van rá, az ügyintéző nem hangosbeszélő hangerejével intézi az ügyeket.
Budapest bankkal van még tapasztalatom. Hasonló, mint amiket az erstéről leírtam, csak még jobb. A biztonsági még figyelmesebb, az ügyintézők is még figyelmesebbek. Pl. ha nagyobb összeg van a számlán, vagy megtakarításban, ki sem mondják, csak leírják egy papírra, és megmutatják. Egyszer sem hallottam még, hogy más ügyfél mivel kapcsolatban ül az ügyintézőnél. Hallottam, hogy beszélgetnek, de nem lehetett érteni ,hogy miről.
Voltam már a városunkban kerbankban, OTP-ben, azt hiszem CIB bankban, de sehol sem volt közel az ügyintézés a várakozó helytől. Egy helyen tapasztaltam ilyet, a takarékszövetkezetben.
Amit leírtál az lenne a normális. Ehhez képest ebben a fiókban a péntek esti bulit szervező ügyintéző kislánytól aki ezalatt 5 percig gond nélkül várakoztatta az ügyfelet, a fennhangon milliós tételeket "kiabáló" ügyintézőig minden megtalálható.
Te szívesen vennéd ha a szomszéd pultnál lévő két hajléktalannak tűnő, ci*gány prost*ituált előtt felolvassák hangosan hogy épp x millió forintot készülsz akár felvenni akár lekötni akár átutalni?!
Mert az ERSTE BANK alkalmazottja gond nélkül megcsinálja.
Ezek után meg az agyatlan ügyintéző miatt azon agyaljak hogy a szintén ci*gány biztonságiőr vajon kipofázza-e a kocsmában részegen, hogy melyik ügyfélnek mennyi pénze van, vagy a hajléktalanszállóról ki tudja miért betévedett ügyfél hölgyek mikor ismernek fel és pofázzák el a mélyszegény 20Ft-ért is megkéselő alkoholista csöves udvarlójának, hogy ott a gazdag, raboljuk ki.
Pofátlanság netovábbja. Olyan szinten üvölteném le az ilyen alkalmazottnak a fejét hogy elmegy 1 hónapra betegszabadságra. Amit a kedves ERSTE bank alkalmazottja csinál az a banktitok megsértése.
Annak a bal*fas*z*nak is aki megtervezte a várakozót a bankfiókban csak gratulálni lehet. Ok hogy egy kis budapesti fiókról van szó a Váci úton, de akkor is ez lenne a legalapabb, hogy az ügyfél banktitkait védjék. Miután egyre másra zárja be a fiókjait az említett bank, ezért máshova problémás elmenni.
Sajnos ott is csak az üresfejű nagymellű vagy vezető rokona kategóriájú alkalmazottak vannak, akik a privát szférára nagy ívben tojnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!