Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért lehet az, hogy a Diákhit...

Miért lehet az, hogy a Diákhitel Központ a régi, alacsonyabb összegű törlesztőrészletet vonja továbbra is,2 nappal a törlesztés után pedig sms -ben elmaradásról tájékoztat (változó összegről), amikor van a számlán elég pénz az újra is?

Figyelt kérdés
Így minden hónapban, többet, késedelemmel tudok csak törleszteni. OTP Direkt -en keresztül utalnak, megkérdeztem ezt a bankban, de csak azt mondták, hogy a Diákhitel Központnál érdeklődjek, de a telefonos elérhetőségükön annyira bonyolult az automatikus ügyfélirányító, hogy nem jutottam el az ügyintézőig, mert mindig valami hibát mondott az automata ("rossz szerződésszám vagy nemlétező szerződés) a telefonomról meg közben lefogyott a pénz. Csak emiatt kellene velük beszélnem, de nem tudom őket elérni. Az is segítene, ha az OTP -nél hajlandóak lennének utánanézni, hogy ugyan miért a régi törlesztőt továbbítja a bank a Diákhitel Központnak (gyanítom, hogy a bank a ludas ebben) de mindig csak azt mondják, hogy a Diákhitel Központ honlapján érdeklődjek (ahol erre vonatkozólag semmi sincs). Lehetséges, hogy az OTP Direkt szolgáltatás abban nem teljes körű, hogy ha ez a szolgáltató (a Diákhitel Központ) megemeli a havi törlesztő összegét, akkor ez az OTP -hez nem jut el és külön kellene nekik szólni? Nem értem.

2013. máj. 21. 13:28
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!