Milyen alapon tiltja le az ügyintéző önkényesen a bankkártyám?
"ráadásul feltehetően a tiltás díját is tőlem vonják le, amit szintén pofátlanságnak tartok"
Miért pofátlanság? A te kártyád, te kötelességed. A leírtak alapján pedig az ügyintéző jogosan járt el, bank szabályzatától függően ha bejelented a kártya eltűnését, le kell tiltaniuk x időn belül vagy azonnal. Nem tudom mit parádézol!!
Rossz a logikád.
Az ügyintéző a protokoll szerint járt el.
Megkérdezett, válaszoltál. Az neki nem feladata, hogy a humorodat értékelje.
Ha normálisan feleltél volna: "nem, nem került ki, "házon belül" (kocsiban/kertben...) találtunk rá", akkor nem tiltotta volna le.
Letiltás díja természetesen téged terhel. Kb. 1200,-.
Pont az ilyen esetek végett készül felvétel az ügyintézővel folytatott beszélgetésről. Ha panaszt teszel, meghallgatják és felülvizsgálhatják az ügyet,
de ha pont így volt ahogy írtad, akkor nem neked van igazad.
"ne szólj szám, nem fáj fejem"
Igazából félreérthető volt a válaszod, az ügyintéző pedig az előírtak szerint cselekedett. Ezért nem őt kell hibáztatni, hanem saját magad. Mondtad volna azt, hogy a lányom találta meg a konyhapulton, akkor biztos nem tiltotta volna le.
Azt pedig nem értem, hogy miért maradtál pénz nélkül. Csak a kártya lett letiltva, nem a folyószámla. Be kellett volna sétálni a bankba és ott felvenni pénzt a számláról.
"mosolyogva közöltem"... mindezt telefonon, mint írod.
Nos, ott ez nem megy át, de megkockáztatom, még személyes "előadásnál" sem egyértelmű, hogy Te hogyan gondolod.
Az ügyintéző nem Uri Geller, tette a dolgát az előírások szerint.
És még hozzátenném: esélyem se volt magyarázatot adni a megtaláló kilétére vagy a megtalálás helyére, sőt semmilyen körülményre, a következő mondatával az ügyintéző a tiltás kész ténye elé állított. Ez az, amit egyáltalán nem tartok korrektnek. Sajnos számos ügyintézővel hozza össze az embert a sors és eddig úgy tapasztaltam az ügyintéző is tudja értékelni, ha nem robotként kezelik, ahogy az ügyfél is értékeli, ha néha emberszámba veszik, netán a problémáját is megértik, felmérik. De egyetlen befásult emberrobot rögtön fel tudja forgatni egy család hétvégéjét.
"Ahol megbecsülnek" - irónikus egy mottó...
Figyi,
Az ügyintézőt marhára nem érdekli a magyarázkodásod. Feltett egy egyértelmű kérdést:
Került-e idegen kezébe a kártyád. A válaszod azzal kezdődött, hogy igen. És még vletlenül sem azzal folytatódott, hogy a lányod találta meg, nincs semmi probléma. Hanem azzal, hogy a becsületes megtalálóéba.
A bank ügyintézőjének feladata, hogy azonnal intézkedjen a pénzed megóvására, hiszen azt a bankra bíztad.
Legközelebb majd nem humorizálsz feleslegesen. Gondolom az rendőrrel is humorizálnál, amikor épp igazoltat, hogy nincs nálad személyi, mert épp egy idegennél van. És közben a lányodra gondolsz...
A többieket tudom csak ismételni.
Egy protokoll szerinti eldöntendő kérdésre egyértelmű választ adtál (ráadásul telefonon keresztül, szóval a "mosolyogva" közlés itt nem nagyon számít). Mondhattad volna azt is, hogy a lányod/családtag találta meg, de te szándékosan vagy szórakozottságból ködösítettél. Az ügyintézőnek nem kötelessége ezek után traccspartyt kezdeményezni, hogy mégis akkor kinek a kezébe kerülhetett és vajon szereti-e a fagyit és stb.
A fogorvosnál/orvosnál se hülyéskedik az ember, amikor megkérdezik, hogy allergiás-e pl. a lidokainra, mert a nemleges válasz után 5 mp-cel már belé is nyomták... És utána a bíróság se fogadná el, hogy azért mondtál nem-et, mert a "nem allergiás, hanem iszonyat allergiás" kifejezéssel akartál poénkodni.
Ez jó tanulópénz arra, hogy meg kell tanulni felnőtt módjára hivatalos eljárást intézni.
Most megtanultad, hogy komoly helyzetekbe nem viccelődünk (pláne nem ha nincs humorérzékünk)...
Én inkább azt tartom felháborítónak, hogy egy munkáját végző emberrel szórakozol, ahelyett, hogy normálisan válaszolnál arra, amit kérdez. Úgyhogy most már ne rinyálj.
Amúgy teljesen jogszerűen járt el az ügyintéző.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!