Kaesh kérdése:
Az este 9-kor indított K&H bankból indított utalás másnap délután 3-kor még mindig nincs az UniCredit számlámon. Azthiszem ez bőven több mint 4 óra. Miért kell még mindig napokat várni, mert nem az első alkalom. Fordulhatok a fogyasztóvédelemhez?
Figyelt kérdés
2013. febr. 26. 15:00
12/13 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Közben nekem is ideért, péntekre. Szóval 10 nap volt.
13/13 A kérdező kommentje:
Mellesleg ugyanez szokott történni a fizetésemmel, azt papír alapon indítják 2-3-4 órakor vagyis délután, bankban még nyitva tartáskor ugye, másnap még egyszer se kaptam pénzt. A pénz reggel 9-11 között lekerül a cég bankszámlájáról ergo feldolgozták, majd a következő nap 9-10 között érkezik meg az én számlámra. vagyis a 3. banki munkanapon az utalás óta.
2013. márc. 4. 07:40
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!