Fundamenta hányszor próbálkozik egy hónapban pénz levétellel a számláról?
Figyelt kérdés
Csoportos átutalási megbízásom van feléjük, de az utalás időpontjában nem volt pénz a folyószámlán, de azóta már van rajta. Próbálkoznak még a hónapban, vagy csekkel, egyszeri utalással stb. kell intézni?2012. dec. 12. 10:52
1/1 anonim válasza:
Két kísérletet tesznek tárgyhóban, de az a legbiztosabb, ha felhívod a (06 1) 411 81 81 telefonszámot (szerződésszám, személyi és lakcímkártya legyen a kezed ügyében) és megkérdezed a Call Centert. Ha hó évéig nem vonnák le (előfordult már) a Call Centertől megkérdezed a számlaszámot és eseti utalással is befizetheted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!