OTP netbank segítség!?
Olyan gondom lenne, hogy T-home hármas csomagot rendeltünk 3 hónappal ezelőtt (TV, internet és telefon). Az lenne a probléma, hogy OTP netbankon keresztül csoportos beszedéssel szerettük volna, ha az ezekre fizetendő összeget már a számlánkról automatikusan levették volna. Legelőször eltévesztettük, mert távszámlásan csináltuk meg a netbankon, de ugye akkor saját magunknak kellett volna minden héten utalni. Elmentünk a T-home-hoz ott átírattuk úgy, hogy csoportos legyen, mert nálunk távszámlásan voltunk regisztrálva. Utána elmentünk az OTP-hez, ahol szintén az ügyintéző hölgy törölte a távszámlás tévedést aztán átírta csoportos beszedésre. Ennyivel azt hittük, hogy megússzuk... pedig nem, mert azt mondta a nő, hogy innentől kezdve a T-home-nak nem kell semmilyen felhatalmazás, tájékoztatás, mert elvileg náluk is ez van. Na a lényeg az lenne, hogy legelső perctől kezdve, ha megnézem a csoportos díjbeszedést akkor a Magyar Telekomhoz az van írva, de már 3 hónapja egyfolytában, hogy első teljesítésre vár. Ha rákattintok akkor folyamatosan váltja a fizetés utolsó határidejét, de nem teljesíti az átutalást. Emellett fizetési felszólítást kapunk már 3 hónapja, amit azonnal be is fizetünk. Kapjuk az e-mailt, hogy távszámlán kívüli fizetési móddal kiegyenlítjük a költséget.
Na ilyenkor mi a teendő? Vagy mi vagyunk az elsők, akikkel ez történt? Nagyon szépen köszönöm a segítséget, ha esetleg ilyesmi történt már valaki mással is. Mit tehetünk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!