Miért éri meg egy márkának vagy egy cégnek, hogy a nevével hitelkártyát adjanak ki?
Figyelt kérdés
Ami ugyan úgy mastercard vagy stb.2009. jún. 23. 14:00
1/3 anonim válasza:
reklám... ha az ő logoja van a kártyádon, mindig reklámozod a céget, amikor használod a kártyát. sokkal olcsóbb, mint a tv-ben, és hatékonyabb is. a co-branded (ez a nevük) kártyákhoz szoktak mindenféle kiegészítő akciót is csatolni pl. tankolj a soseem alvós bankkártyáddal a shellnél és nem 1 hanem 3 pontot
2/3 anonim válasza:
szóval 1 helyett 3 pontot kapsz és az a banknak és a benzinkútnak is növeli a forgalmát...
3/3 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!
2009. jún. 26. 15:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!