Most ilyenkor mit csináljak? Ppo egyenlegfeltöltő oldalon töltöttem fel a telefonomat, azonban valami hiba történt, a banki rendszer nem volt elérhető, a kártyámra nem érkezett meg a feltöltés, de a számlámról le van vonva az összeg. Most mit tegyek?
Figyelt kérdés
2009. jún. 17. 20:46
1/1 anonim válasza:
hívd fel az ügyfélszolgálatot!
Ügyintézés - munkaidőben:
Hétfőtől - Péntekig: 8:00 - 17:00-ig
Telefonszám: 06-1/555-76-96
készítsd addigra elő (banktól szerezhető meg) a tranzakció számát hogy tudj mire hivatkozni (ha "net"bankos hozzáférésed is van akkor ezt te magad is kikeresheted a tranzakcióid közül)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!