Probléma Provident kölcsön törlesztéssel, mit tehetünk?
Olyan gondunk akadt a Providenttel, hogy nemrégiben értesítettek egy már régóta (hónapokkal ezelőtt) kifizetett részletről, amit mi be is fizettünk (OTPdirekt-en keresztül), de ők nem igazán akarják ezt tudomásul venni, tehát még egyszer be akarják hajtani.
Elvileg úgy lehetséges ezt rendezni, hogy a banktól kérünk másolatot az átutalásról, viszont csak úgy fogadják el, hogyha minden egyes átutalásról készül másolat, ami nagyon sok pénz, lényegében több mint amit követelnek.
Hogyan lehetne ezt megoldani? Tényleg így működik, vagy leakarnak rázni mondván, hogy fizessük csak ki?
Remélem tud valaki segíteni. :/
Így van ahogy az 1. írja.
Nekem is kellettek banki kivonatok, több is. De db-ja 500 ft-ba került volna.
Mondtam a csajnak csináljunk egy netbank hozzáférést. Megcsináltuk, aznap délután már nyomtattam is ki magamnak INGYEN amik kellettek.
Nem biztos, hogy netbankos nyomtatást elfogadnak (8 éves gyerek pont olyat csinál szövegszerkesztővel, mint a netbank) - elektronikus számla meg pont a kinyomtatással érvényét veszti (nincs benne az eredetiséget bizonyító tanúsítvány).
500Ft ért ügyintézővel és fiókvezetővel hitelesített 2 pecsétes bizonylatot adnak bármelyik bankfiókban, vagy rendelhető postai kiküldéssel is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!