Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » OTP direkt miért írja ezt ki?

OTP direkt miért írja ezt ki?

Figyelt kérdés

"Hiba a tranzakció feldolgozása közben.


* Nem található a megadott azonosítóval rendelkező tranzakció. Kérjük ellenőrizze a beírt adatokat!"


Vaterára szeretném utalni a 100 Ft-ot, most regisztrálok, de nem tudok ez miatt. Kedvezményezett nevéhez mit kell írni? az lehet a gond, hogy oda nem jót írok?? "vatera"-t írtam.



2012. márc. 4. 12:08
 1/6 anonim ***** válasza:
Kezdd újra a tranzakciót, mert valami adat félrement.
2012. márc. 4. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Már többször is próbáltam, de mindig ezt írja... És köszi a választ!
2012. márc. 4. 15:20
 3/6 anonim ***** válasza:

igen, rosszat írtál

olvasd el figyelmesen a Vatera szabályzatát. Nem Vaterát kell oda írni, hanem Allegroup Kft-át, övé a Vatera.

Ne felejtsd el a közlemény rovatot sem kitölteni, a szükséges adatokat megkaptad mailen.

2012. márc. 5. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, próbáltam már allegroup.hu kft-vel is, de így sem jó....

Most ezt írja ki:

"Hiba a tranzakció feldolgozása közben.


* A funkció végrehajtása Ön számára a megadott számlán ezen a csatornán nincs engedélyezve."

2012. márc. 21. 09:54
 5/6 anonim ***** válasza:
Akkor az OTP-hez kell bemenned, mert az OTP direkt szerződéseddel van valami... nem enged utalni.
2012. márc. 21. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm!!
2012. márc. 21. 20:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!