Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Csőd után a Malév azt mondja,...

Csőd után a Malév azt mondja, a bankunktól kérjünk kártérítést. Mégis miért fizetne a bank?

Figyelt kérdés

12 db Malév jegyet vettünk egész évre, kb. 600 e ft értékben, különböző bankoknál lévő bankkártyával fizettünk. (külföldi is!). Ha én bemegyek a külföldi bankomhoz, és kérem, hogy térítse vissza a malév repjegyem árát, szerintem körberöhögnek.


Miért állít a malév ilyen nyilvánvalóan badarságot, hogy majd a bank kártérít???


Mit tudunk tenni? Az összeg egy részének is örülnénk...

(Arról nem is szólva, hogy az utazások csak nagyon kedvezőtlen időpontokkal vagy négyszeres áron valósulhatnak meg...)



2012. febr. 3. 22:40
 1/9 anonim ***** válasza:

itt leírja mit tudtok tenni,kihez kell fordulni

[link]

2012. febr. 3. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
chargeback
2012. febr. 3. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem badarság, valóban van ilyen. A Skyeurope csődjénél is ez volt.
2012. febr. 4. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
mi is ugyanigy vagyunk :( nyarra megvettuk a repjegyet.. most meg itt allunk penz nelkul. meg szallast sem merunk foglalni amig nem tudjuk mi lesz. ti hogy alltok?
2012. febr. 4. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
ha arra hivatkozol hogy nem kaptad meg a szolgáltatást, akkor elvileg a bank vissza vezeti a kártyádra a pénzt (vagy egy részét) ... van ilyen...
2012. febr. 4. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Beszéltem a külföldi és magyar (OTP) bankkal is, amelyek kártyáját használtam a jegyvételkor, az igényt felvették.


Azonban nem látnak semmilyen garanciát arra,hogy az összeg egy részét is visszakapom, az ügyintézés idejét sem tudták megmondani (hónapok is lehetnek).


A kérdésem arra vonatkozott inkább, hogy tömeges visszaigénylés esetén, amikor a malév számláján nincs egy fillér sem, a malév bankja miért fizetne a malév helyett? Bár a SkyEurope csődjénél fizetett a bank (kártyatársaság?) a SkyEurope helyett is.


Ez talán adhat reményt:

[link]


De a Swiss Air bedőlésekor, nem kaptak a károsultak semmit. Meglátjuk.

2012. febr. 4. 19:08
 7/9 anonim válasza:

A Korm. rendelete értelmében,a kártalanítás azon utasok számára biztosítható, akik

érvényes menetjegyüket a MALÉV Zrt.menetrend szerinti járatainak leállását

megelõzõen vásárolták meg.

Akiknek beszüntetés napján érvényes MALÉV menetrend szerinti járatokra szóló

menetjeggyel rendelkezik, illetve a MALÉV Zrt. menetrend szerinti járatának leállása

napján vagy azt megelõzõen a célállomásra már elutaztak.


Amennyiben a fentiekben leírtakba te bele tartozol neked is jár a kártérítés.

Ebben az esetben nincs értelme várnod, minél hamarabb fordulj olyan hozzáértő

személyekhez, akik segíteni tudnak megírni a kártérítési beadványodat.

Természetesen véleményem szerint, első lépésben a MALÉV felé kell igényt beadni.

Persze ezt mimnél előbb, mert minden igényt beérkezés szerint vizsgálnak!

Jó tudni, hogy kártérítés nem jár automatikusan, azt a megfelelő dokumentumok

igazolásával kérni, illetve bizonyítani kell!

Ajánlom ezt az oldalt, próbáld meg szerintem tudnak segíteni.

[link]

Sok sikert !!

2012. febr. 5. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 pete78 válasza:
Amennyiben POS terminálon került lehúzásra a kártyád, a kártyakibocsátó felel, ha nem történt meg a teljesítés de te kifizetted az ellenértéket. ezért a bankodhoz kell fordulni, ő fog kártalanítani. az más kérdés, hogy jut a bank a pénzéhez.
2012. febr. 7. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Visszakaptuk a repjegy árát, a magyar és külföldi banktól is.
2012. febr. 21. 22:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!