Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Kaptunk egy csekket az OTP-től...

Kaptunk egy csekket az OTP-től, hogy fizessünk be 80 000 Ft-ot, mert a már évek óta nem használt számlánkon ennyi kezelési költség, kamat stb. felhalmozódott. Mit tehetünk?

Figyelt kérdés
Eddig nem küldtek semmilyen értesítőt ezekről a költségekről, és nem is szeretnénk kifizetni az összeget.
2011. jún. 4. 11:43
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Nem kaptam egyenlegértesítő és új bankkártyát sem! :(
2011. jún. 5. 20:40
 12/15 anonim ***** válasza:
5 év az elévülési idő. Ha öt éven belül tutira nem kaptál tőlük semmilyen értesítőt, akkor kitörölhetik a feneküket a felszólításukkal.
2011. jún. 5. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
Élő bankszámlánál nincs olyan hogy elévülési idő. Ez marhaság. Akkor 5 évente köthetnél új szerződést a bankkal....
2011. jún. 5. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
Bizonyos tartozásoknál van olyan, hogy elévülési idő, erre céloztam korábban is.
2011. jún. 5. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
Élő bankszámlánál van évenkénti egyenlegértesítő kötelezettség. Az az egyenleg nyilván nem egyik napról a másikra lett mínusz 80ezer forint. Olyan nincs, hogy évekig nem küldenek számlaértesítőt a tartozásos egyenlegről, aztán amikor úgy gondolják, hogy már szép nagy összeg, akkor egyszer csak mégis van értesítés. Szóval jogi szempontból semmiképp nem kerek a történet a bank részéről.
2011. jún. 5. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!