Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért van az, hogy egy hitelká...

Miért van az, hogy egy hitelkártyánál a felhasznált összeget mindig fizetési határidőre befizetjük és a havi záró egyenleg nagyobb mínusszal rendelkezik, mint a nyitó egyenleg?

Figyelt kérdés

Sajnos belekényszerültünk egy hitelkártya használatba vételébe. Első ízben nem érkezett meg a csekk, de miután ezt tisztáztuk törölték a büntető kamatot. Most viszont már a fizetési határidő előtt hívogatnak, hogy még nem fizettünk, be fogjuk tudni fizetni x napig? Az x nap már a fizetési határidőn túl van 2-3 nappal. Mi végül befizetjük az eredeti fizetési határidő előtt, erre kiküldenek egy dupla összegű csekket, semmi magyarázat. Na meg az eddigi befizetéseinket sehol nem látjuk jóváírva azóta se, nem tudjuk miért, de csak nő és nő a fizetendő teljes összeg. A kártyát nem használjuk. A számlavezetési díj és egyéb levonások pedig kevesebbek, mint a mi havi fizettetéseink összege.

Holnap megpróbálom őket elérni, bár a tel-t sosem veszik fel. De ha nem adnak magyarázatot erre, és nem írják jóvá a befizetéseinket, akkor felkeresem a fogyasztóvédelmet. Remélem ez majd eléggé rájuk ijeszt, mert már tele van velük az amim nincs is.


2011. máj. 29. 10:49
 1/3 anonim ***** válasza:

Ezzel sajnos csak az adott bank tud foglalkozni,de a fogyasztóvédelem jó ötletnek tünik.Az ilyen hitelező cégeknél a telefonos ügyfélszolgálat csak hétköznap munkaidőben érhető el (kb 8-16 óráig,de ez változó),akkor kell próbálkozni a hívással.


Minél nagyobb a felvett hitel,annál nagyobb a kezelési költség összege.

Nekem havi 10500 Ft-os csekkeket szoktak küldeni,de ebből a hiteltörlesztés kb 4000 Ft,a maradék 6000 Ft a kezelési és egyéb költségekre megy el.Tolvaj banda,de sajnos legálisan csinálják.

Ha van lehetőségetek munkahelyről kamatmentes kölcsönt fölvenni,akkor a lehető leggyorsabban fizessétek vissza a hitelt.


Ha a fogyasztóvédőkhöz fordulsz,akkor a befizetett összegekről szóló csekkek fénymásolatát,és azt a számlalevelet is mellékeld,amin látszik,hogy nem könyvelték le a befizetéseidet.

A számlaszámokat ellenőrizted?

2011. máj. 29. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszi a választ.

A számlaszám jó, ja és mindig hétköznap munkaidőben próbálkoztunk a telefonálással.

A havi befizetésünk pedig több, mint az egy hónapban keletkezett költség, mint már említettem. A kártyát nem használjuk, mégis fokozatosan nő a összeg, amivel tartozunk.

2011. máj. 29. 16:47
 3/3 anonim ***** válasza:

A fogyasztóvédelemtől egy bank sem fog megijedni sajnos.

Van valami ami elkerülte a figyelmeteket szerintem a törlesztéssel kapcsolatban, át kellene nézni alaposan az apróbetűs részt és minden dijtáblázatot, dokumentumot arról az adott hitelkártyahasználatról és ha még akkor sem lesztek okosabbak akkor talán a bankban személyesen fognak tudni segiteni. Az biztos a hitelek mindig kockázatosak pont az ilyenek miatt, a bank megtalálja a módját hogyan gombolhat le minél több pénzt a gyanútlan ügyfelekről.

2011. máj. 31. 08:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!