Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem sikerülhetett az...

Miért nem sikerülhetett az utalás? sosem jártam még így

Figyelt kérdés

az előzménytörténet hogy pár hete új bankkártyát csináltattam mert elhagytam, le lett tilva persze stb, kétszer is meg kellett járni a bankot mert a személyim is le volt járva, szóval ideiglenessel elintézték az újat, majd a végleges személyit is be kellett vinnem. aztán megjött a kártya is, használom vagy 2 hete biztos, első utam egy bedugós készpénzfelvétel volt hogy aktiválja.

ma akartam vele online felületen a kártyaadatok megadásával fizetni, nem sikerült, nem engedte 2x is... felmegyek a netbankba hogy akkor elutalom kézzel nekik, beírok mindent, elindítom a tranzakciót, nem hajtja végre, berakta a tranzakciók ellenőrzése jóváhagyása csoportba egy olyan státusszal hogy Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy hívja fel az ügyfélszolgálatot. hívtam, ott nem is látták hogy megtörtént volna. ha rámegyek a elmúlt 24 óra utalásai fülre ott van, és azt írja státusznál hogy személyes adatok lekérdezési hiba. holnap első utam a bankfiókba vezet, de nem tudja valaki hogy mégis mi a franc lehet ez??


tegnapelőtt 19:22
 1/9 anonim ***** válasza:
28%
Otp? Nekem is volt ilyen, elutaltam újra még 2x mert másodjára sem működött valamiért. Nem volt új a kártyám.
tegnapelőtt 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
igen OTP. nem merem mégegyszer elküldeni nehogy duplázzon is még
tegnapelőtt 19:32
 3/9 anonim ***** válasza:
0%
Mit mondott a telefonos ügyfélszolgálat, amikor kérdezted?
tegnapelőtt 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
nem látta hogy megtörtént a tranzakció, tegnapiak voltak az utolsó pénzmozgások nála
tegnapelőtt 19:44
 5/9 A kérdező kommentje:
az összeget sem vonta le nálam sem
tegnapelőtt 19:44
 6/9 anonim ***** válasza:
27%
...vélhetően rosszul választottál bankot...
tegnapelőtt 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0%

Nem kaptál értesítőt esetleges karbantartásról?

Olyankor nem hajt végre tranzakciókat a rendszer vagy megreked.

tegnapelőtt 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
nem láttam sajnos most semmi ilyesmit
tegnapelőtt 21:02
 9/9 A kérdező kommentje:
képzeljétek bementem ma a bankba, lényegében szinte elzavart az ügyintéző hogy neki erre nincs rálátása, folyamatban lévő tranzakciókat nem lát, és azóta is ott van függőben amúgy, vagy már elkönyvelték sikertelennek csak nem jelzi, na de ott bent keleltt kérjem hogy akkor ugyan csináljuk már meg megint az utalást, elvittem az adatokat, ott átment. nem gondoltam volna hogy ennyire életképtelenség megy ha felmerül ilyesmi
tegnap 16:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!