Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Banki vezetők (legalább...

Banki vezetők (legalább középvezetők) vajon figyelemmel kísérik a bankokkal foglalkozó fórumokat, az ott leírt negatív ügyfélélményeket?

Figyelt kérdés
Mint pl. itt: [link]

nov. 19. 15:02
 1/5 anonim ***** válasza:
82%
hogyne :D :D :D
nov. 19. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Az index fórumot nem valószínű, de ha hivatalos panasz van, azt nyilván ki kell vizsgálni.
nov. 19. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Bár nem a bankszektorban dolgozom, a kérdés ugyanúgy igaz lehet arra az iparágra is, amiben én tevékenykedem. A válasz az, hogy nem. A munkakörömnek nem része, így munkaidőmben nem foglalkozok vele, a szabadidőmet pedig nem ezzel töltöm. Megvannak erre az emberek, akik figyelemmel követik a panaszokat, de azokat is jellemzően csak a hivatalos fórumokon. Nem várható el egy cégtől sem, hogy arra reflektáljon, hogy mit írnak GYK-n vagy az index fórumán.
nov. 19. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Hintalow ***** válasza:
100%

Csak mert bankban dolgozok:

Nem, biztosan nem. Alapból nem is nagyon èrtelmezhető az, hogy közèpvezető. Felettem van egy csoportvezető, felette a főosztályvezetőnk, ő pedig már a területèrt felelős management tagnak számol be.

Biztosìthatlak, hogy a banki vezetők nagy rèsze azt sem tudja, mi fán terem egy netes fórum. 😀(Azèrt ott már javarèszt 40 vège/ 50+ mire addig feljut valaki)

Marketingen esetleg az/azok, akik felelősek a pr-èrt, odatèvedhetnek ilyen helyekre, de inkább csak netes keresèssel, nem cèlzottan.

Alapjáraton a saját facebook oldallal foglalkoznak ott reagálnak.


Meg hát az is hozzátartozik, hogy a fórumok elèggè kihalófèlben lèvő dolog, az hogy az ott rezidens 10-20 ember mit beszèlget egymás között... hát, mondjuk úgy nem sokat nyom a latba 🙂

nov. 19. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Banki vezető vagyok, ráadásul egy ügyfélközeli területen, de nem.

Én nem. Nem a korom miatt (40 feletti nő vagyok, de tökéletesen biztos vagyok, hogy köröket ráverek pl az átlagos huszonéves excelhasználóra vagy sql-t select.from-where szinten összeküszködőkkel, illetve naponta, a háztartásomban is nyilván használom az új- és számom elérhető, megfizethető technológiákat az átlagnál kissé jobban), bár abban az előttem válaszolónak részben igaza van, hogy a 35 feletti korosztály felülreprezentált a banki vezetésben nyilván…


Nekem nem a munkaköröm, de pl van olyan, az ügyfélélmény területhez tartozó kis csapat, ahol részt kap ez is, a panaszkezelés meg egy az egyben arra van, hogy az oda érkező jelzéseket, panaszokat törvény adta határidőn belül egészen nagy létszámú főosztály vizsgálja ki és dokumentálja.


Van etikai kódex is, mind sok normális munkahelyen, így pl magánemberként megejtett félvállalhatatlan kommentjeimet vagy egy-egy fórumon a munkáltatómat szidó megjegyzésekre adott személyeskedő vagy ugyancsak sértő beszólásaimat sem díjazná a bank, ahol dolgozom és ez így van rendjén.

nov. 19. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!