Mikor kapom meg a pénzem vagy mit csináljak?
2 hónappal ezelőtt rendeltem egy öntapadós krétatáblát eMAG-on, utánvéttel kifizettem, de csak aztán vettem észre, hogy nem azt küldték ki, így hát visszaküldést kértem pénz visszafizetéssel az űrlapon megadott számlaszámra, de ez a mai napig nem történt meg, illetve nem érkezett be az összeg.
Többször is felvettem a kapcsolatot az online ügyfélszolgálattal ez idő alatt, a legutóbbi megkeresésemkor (2024.10.10.) azt a választ kaptam, hogy felvették a kapcsolatot a partnercéggel és az összeg néhány napon belül megérkezik a számlámra, de azóta már a 14 napos átfutási idő is rég eltelt és az összeg még mindig sehol.Per pillanat az élő ügyintézős ügyfélszolgálat elérhetetlen, csak az intelligens asszisztens Diát kapcsolja be állandóan. Meddig várjak még vagy mit csináljak?
(Gondolom a külföldi banktól és devizától is függ a dolog, de már kezd felháborító lenni)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!