OTP azonnali kártyák közti utalással küldött pénz nem érkezett meg. Mitől lehet ez?
Vagyis megjelent nálam, de ezt írja:
készpénz/előleg beállítása
És a számlámnál sem jelent meg az összeg reggel 5 óta. Ez mitől van? Már több százszor küldtem/fogadtam így pénzt, még soha nem volt ilyen.
Ez nem az otp ugyfelszolgalata.
Es legkozelebb hasznald az azonnali atutalast.
#4 Nyilván arra gondolt, hogy a kártyákon nincs pénz, az csak egy egyszerű helyettesítője a hozzákapcsolt bankszámlának. Ezért technikailag nem a kártyák között történik az utalás, hanem a kártyához tartozó kártyák között.
Az, hogy a bankszámla száma helyett a kártya valamivel rövidebb számát (vagy akár telefonszámot, emailcímet, adószámot) használsz a számla azonosításához csupán egy kényelmi szolgáltatás, hogy egyszerűbb legyen az emberek dolga. Ettől még ugyanúgy bankszámla és bankszáma között mozog a pénz, mint az átutalásnál. Nem a kártyára, email címre, adószámra kerül át a pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!