Hogyan tudom meg,hogy utánvétes rendelés esetén valóban a kért,megrendelt árut kaptam meg?
Az árut postán maradóra kértem,postán még soha nem vettem át semmit,mi fog történni amikor az ablakhoz hívnak?
Fel lehet bontani a csomagot,hogy ellenőrizzem,tényleg az van benne amit rendeltem? Illetve ha látom,hogy nem az van benne,akkor mi lesz?
Hogyan zajlik a postai átvétel folyamata?
Ki lehet bontani a csomagot? Ha nem veszem át,kibontott állapotban visszaküldik?
Nem bonthatod ki a csomagot fizetés előtt.
Ha a felbontás után kiderül, hogy nem az van benne, amit rendeltél, akkor az eladóval kell egyeztetned, a postána semmi köze hozzá.
A posta szállít, nem felel a csomag tartalmáért.
Kifizeted és utána azt csinálsz vele, amit akarsz.
Ahogy reklamálni is kizárólag a feladónál tudsz.
Ha nem veszed át:
Attól függ, ha valami egyszerű üzlet két magánszemély között, akkor anyáz majd egy sort a feladó és megpróbálja követelni rajtad, esetleg kikerül a neved, profilképed, profilod stb a termékekkel foglalkozó, helyi, egyéb érintett facebook csoportokba, mint megbízhatatlan vevő. Ha valami webshop, akkor lehet hogy megpróbálja majd behajtatni az extra költségeket.
"utánvétes rendelés esetén valóban a kért,megrendelt árut kaptam meg?"
Akár a postán, akár futárnál akarod felbontani, nem fogják megvárni és nem fogják visszavenni.
Annyit tehetsz, hogy telefonnal levideózod a felbontást.
2
Azzal kárt okoztál annak a cégnek, amelyiktől rendeltél.
Több ezer forintnyi posta- és csomagolási költsége keletkezett.
Én az ilyet lopásnak tekintem.
Amig nem fizetsz, nem adjak a kezedbe sem!
Nem hogy meg bontogatsz...
2
nem érdekel mi zajlik az elmédben,én kizárólag az enyémmel foglalkozom😊
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!