Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Vannak itt olyanok, akiket az...

Vannak itt olyanok, akiket az Apple megkárosított a legutóbbi tranzakciós botrányával? Melyik banknál vagytok? Illetve ti kaptatok már kártérítést?

Figyelt kérdés

Tőlem 9000 Ft-ot vontak le, ami így hó végén nem esett túl jól, hogy finoman fogalmazzak. Felvettem a kapcsolatot a bankommal (OTP) és hivatalos panaszbejelentéssel is éltem, de nem ígérték, hogy visszakapom a pénzem, legfeljebb akkor, ha az Apple maga utal, amire nem tudom mennyi esély van.


Csakhogy állítólag az ő felületükön sem látszanak ezek az illetéktelen tranzakciók. Egyébként az én vásárlási előzményeimben sincsenek benne, e-mailt sem kaptam róluk, de a banki levonások között egytől-egyig ott szerepelnek.


Az Apple-t közel két órán át próbáltam hívni, ez alatt egyszer nem kapcsoltak hozzám ügyintézőt.


Végső elkeseredésemben a Support felületükön keresztül küldtem nekik üzenetet (e-mailes elérhetőségük nincs megadva), az egyik meglévő előfizetésemen keresztül.



Különböző véleményeket olvasok: van, aki már kapott refundot úgy, hogy az Apple-lel fel sem vette a kapcsolatot, csak a bankjával, mások meg, akik elérték az Apple ügyfélszolgálatot, azt a választ kapták, hogy


A) Tudnak a hibáról és már dolgoznak az ügyön.


B) Ők nem látják a tranzakciókat a saját rendszerükben, így nem utalnak vissza semmilyen kártérítést.


Most akkor hol az igazság? A hivatalos banki közleményekben az szerepel, hogy minden károsult vissza fogja kapni a pénzét, ám a gyakorlat egészen mást mutat. Azokon a helyeken, ahol van automatikus refund igénylés, ott általában valóban visszakapják, ahol nincs, ott az Apple-re mutogatnak, akiket nem tudsz elérni vagy ha mégis, akkor mondvacsinált indokkal leráznak/ a bankhoz irányítanak. Ez tehát egy ördögi kör.



jún. 28. 19:26
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:

Egyébként, a szavazás alapján meglepő többségben vannak azok, akiket ez Apple-felhasználóként nem érint.


Ti sosem fizetettek online bankkártyával vagy nem volt az Apple ID-hez társítva a kártya? Mit (nem) csináltatok? :(

Csak azért kérdezem, hátha rájövök mit csináltam rosszul.


Én - a havidíjas szolgáltatásokat leszámítva - átlag 1-2 havonta egyszer fizetek online, külföldi rendelésekhez kizárólag PayPal-t használtam, azt is csak gépről, telóról soha, és csakis megbízható oldalakról, belföldön pedig főleg SimplePay-jel, néha Barion-on keresztül fizettem (telefonszámla, digitális buszjegyek, stb.). Ugyanakkor voltak/vannak havi előfizetéses alkalmazásaim az App Store-ban, amik havonta automatikusan vonódtak le a kártyámról/számlámról.


Szerintem kellő körültekintéssel és óvatossággal jártam el, mentett kártyaadatom alig 1-2 helyen volt, ahol csak lehetett, inkább utánvéttel fizettem terminálon keresztül. Nem is értem, hogy történhetett meg mindez. :(

jún. 29. 15:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!