Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ezzel lehet valamit kezdeni?

Ezzel lehet valamit kezdeni?

Figyelt kérdés

2020-ban vettünk fel hitelt, 2018-ban lett takarekbankos számlánk, ahhoz van kapcsolva a hitel. Azóta a takarék ugye egyesült, MBH bank lett.

Ha valamit intéznunk kellett nem volt jó az mbh bank, csak olyan bank, ami régen takarék volt, mert nem látják a dolgainkat a gépen. Be kellett járnunk Pestre az Árkádba, ha intézni akartunk valamit. 35 km-re lakunk Budapesttől. Most onnan is elment az egyetlen dolgozó, aki foglalkozott takarekbankosokkal, úgyhogy obudara kellett mennünk, ott sem voltak mondjuk a helyzet magaslatán, 3 ember kellett, hogy sikerüljön elintezni, amiért mentünk, de sikerült.

16 év van hátra a hitelből, a hitelhez kapcsolódó számlát nem lehet megszuntetni, tehát ha bármit intézni kell, 40 km-t kell beautozni, aztán ki tudja még mit variálnak.

Naiv külső szemmel azt gondolná az ember, hogyha a takarékbank is az mbh bank része, akkor simán lehet ott is ügyet intézni, hisz a része lett. De nem így van és elég bosszantó. Az lenne a legegyszerubb, ha másik bankkartyarol vonnak a hitelt (másik banknál), de azt meg nem lehet. Tehát akkor nincs megoldas?



jún. 5. 10:02
 1/8 krwkco ***** válasza:
55%
Miért kellene bármilyen banki ügy miatt bemenni egy fiókba? A következő alkalommal kérjetek online hozzáférést és azután már csak akkor menjetek fiókba, amikor megszüntetitek a számlát.
jún. 5. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 krwkco ***** válasza:
Kérjetek telebankosat is. Telebank login+jelszó.
jún. 5. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
85%
Gyanús, amit írsz, mert pont takarékbankos fiókból maradt meg egy tucat, inkább az van gondban, akinek régi MKB-s fiókba kell mennie. Használd a honlapuk fiók keresőjét, minden, ami 504-es kezdetű fiók, az takarékbankos volt.
jún. 5. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
76%

Mondjuk egy szanalom bank. Nem tudnak egy olyan netbankot csinalni ahol a 3egyesult bank integralva van. Nem. Kulon ki kell valasztani hogy netbank (korabbi takarek)

Anyamnak lett netbankja, de a nyomrult ugyintezo elirta az emailt, aztan amikor kartyaval vasarolt volna rossz szamra kuldik a kodot smsben. Haromszor volt bent most sem sikerult megcsinalni rendesen. Szanalmas netbank, le kell tolteni egy kulon alkalmazast, a vicat hogy ott aztan ne lehessen regisztralni hogy azzal be lehessen lepni.

Aztan a netes belepesnel azt irja ki hogy a szerver elutasitotta a bejelentkezest, szal megint be kell menni.


Lehet szidni az otpt hogy draga.. de normalis a netbank, pofon egyszeru a regisztralas, aztan siman belepek ujjlenyomattal vagy a sajat kodommal.


Ez az mbh egy katasztrofa.

jún. 5. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

#3 ez történt tegnap, miután mondta az árkádban lévő bankban, hogy hogy tudok rakeresni arra a bankra, ahova tudunk menni, így most már én is tudom.

Sajnos személyesen lehet csak intézni amiért mentünk.

jún. 5. 13:08
 6/8 krwkco ***** válasza:
100%

#4

"ugyintezo elirta az emailt, aztan amikor kartyaval vasarolt volna rossz szamra kuldik a kodot smsben"

jún. 5. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Ez ket kulon dolog. El van irva az email cim, latszik a szerzodesen, es ezen felul a megeresito kodos sms is rossz tefonszamra erkezik. Multkor az volt irva hogy a tel szam utolso 4 szamjegye 9999. Csak hogy nem ez a telefonszam.

Es a telefon miatt volt mar benn anyam parszor es nem tudtak megoldani.

jún. 5. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Megpróbálok segíteni, mert az alap probléma stimmel részben, de valami pontatlanság van a leírásodban.


2018-ban nyitottál egy takarékszövetkezetnél bankszámlát. Mindegy, hogy melyik.

2020-ban már az egyesült Takarékbank Zrt-nél vettél fel hitelt, tehát minden maradt egy bankon belül.


2019-ben egyesült az összes takarék egyetlen bankba. A teljes informatikai egyesítés kb. fél évvel később történt meg.


Hogy hitelt előtte vagy utána vettél fel már mindegy is, mert utána az összes működő takarék fiókban tudtak intézni mindent.



Később, a tavalyi évben egyesült az MKB Bankkal. Aminek ekkor már része volt a Budapest Bank is.


Ennek a háromnak az informatikai egybeolvasztása nagyon lassú folyamat. Jogi, pénzügyi, kereskedelmi, számviteli, stb... egyesítés már rég megtörtént.


Az sajnos még mindig lehet, hogy volt Takarékbankos ügyfélként csak volt Takarékbankos fiókban tudsz intézni mindenféle ügyet. De az kizárt, hogy csak abban ahol alá lett írva a szerződés vagy amelyik takarékszövetkezethez régen-régen az a számla tartozott.


Volt MKB-s és BB-s fiókban ha nem is tudsz intézkedni, de az összes volt Takarékbankosban igen. Ezt a neten meg tudod nézni, hogy egy-egy fiók korábban melyikhez tartozott!


Tehát biztos, hogy jó sok helyen működni fog, mivel a Takarékbanknak volt messze a legtöbb fiókja.



Ami a másik banknál való számlanyitást illeti.


Ha a hitelszerződés nem tartalmazza, hogy a hitelező bankhoz kell érkeznie a fizetésednek, akkor nyiss másik banknál és az MBH-nál lévő folyószámládra (!!!) csak annyit utalj ami a hiteltörlesztéshez kell!

Onnan majd leveszi a bank havonta és kész.

Ezen túlmenően azt a számládat nem kell használnod. (Ha nem akarod persze.)


Ha a jövedelmednek oda kell érkeznie (akár csak kamatkedvezmény okán és azt nem akarod elveszíteni) akkor nincs mese, oda kell.


Esetleg megoldás, hogy onnan a törlesztőn felüli összeget havonta átutalod a másik (új, kedvezőbb ) folyószámládra és azt használod napi szinten.



Remélem tudtam segíteni!


Bevallom hitelem nincs náluk, de folyószámlám igen és az összeolvadásos nagy kavart én is átéltem, bár az én véleményem nem olyan rossz mint egyeseké. Annyi problémával nem találkoztam, pedig aktívan használom többféle szolgáltatásukat is.

jún. 7. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!