Miért nem lehet nekem utalni?
Napok óta senki nem tud nekem utalni sikertelen tranzakciót ír meg hogy nem vagy jogosult a tranzakcióra.
Írtam az otpnek emailt még nem jött válasz addig megkérdezlek titeket
Jól adtad meg a számlaszámodat?
Aktív a számlád?
Az utaló félnek milyen hibaüzenetet ír ki a rendszer?
Engem tegnap nem engedett belépni a netbank. Sokadik próbálkozásra sikerült csak. Talán valami üzemzavar volt.
Ne levelezgess a bankkal, mert semmi értelme. Több napos átfutású folyamat és garantáltan nem fognak neked megfelelő hitelesítésű beazonosítás nélkül érdemi választ adni. Vagy adnak valami általános választ, hogy mi okozhat ilyet, miközben nálad totál más is lehet, vagy ezt még csak meg sem próbálják, csak annyit válaszolnak, hogy keresd az ügyfélszolgálatot, ahol beazonosítás után meg tudják nézni, hogy a te számláddal minden rendben van-e, vagy miért nem megfelelően működik.
Hívd fel őket, vagy menj be egy bankfiókba. Csak így fognak érdemben foglalkozni a te konkrét problémáddal, ráadásul sokkal gyorsabban is megy, mint a levelezés.
Korábban volt chat ügyfélszolgálatuk is, amivel a netbankba bejelentkezve tudtál ügyintézővel beszélni, de nekem úgy tűnik, ez már teljesen megszűnt és már csak chatbot sablon válaszai érhetők már el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!