Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Banki ügyintézők, szoktatok...

Banki ügyintézők, szoktatok találkozni olyan ügyfelekkel, akik nem köszönnek, letegeznek, és még a kérem szót sem használják? Mit lehet tenni ilyenek ellen, illetve nektek mi esik a legrosszabbul?

Figyelt kérdés
febr. 4. 17:19
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
87%
Ugyan nem banki ügyintéző vagyok (sőt teljesen más a munkám), de ügyfélként/vásárlóként én is elég sokszor látom különböző helyeken, hogy 40-50-60 éves felnőtt emberek a világ legtermészetesebb dolgaként úgy kezdenek el beszélni egy ott dolgozóval, hogy még csak a köszönésre sem veszik a fáradtságot, azonnal tegeznek és nem használják a kérem szót.
febr. 4. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
1.: Te hány éves vagy? Köszönömöt sem mondanak?
febr. 4. 17:30
 3/18 A kérdező kommentje:
És ezek többségében nők, vagy férfiak?
febr. 4. 17:33
 4/18 anonim ***** válasza:
50%
Helyén kell tudni kezelni a dolgokat. Ezek a nénik/bácsik, akik bunkók a banki (vagy bármilyen) ügyintézőkkel sajnos nagyon gyengén szocializálódott, alacsony kvalitású egyének, amolyan alagsori prolik/parasztok. Az ügyintéző az ilyen ügyfél hozzáállásától függetlenül udvarias kell, hogy legyen, valamint korrekt módon meg kell csinálnia, amit az illető kér, tárgyilagosan kell válaszolni a kérdéseire. El kell viszont hagyni az olyan feature-öket, amik csak a nem-emberalatti ügyfeleknek járnak. Ilyen pl az, hogyha lenne olcsóbb, kevésbé hátrányos megoldás az ügyfél által óhajtott célhoz, akkor annak jelzése. Ha a bunkó ügyfél szeretne valami nagyon drága, hátrányos pancser műveletet, akkor tárgyilagosan, szó nélkül végre kell hajtani, hadd szpja a fszt. Nem kell jelezni az esetleges hátrányos következményeket, mert azokkal már bizonyára tisztában van.
febr. 4. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
100%

"Ezek a nénik/bácsik, akik bunkók a banki (vagy bármilyen) ügyintézőkkel sajnos nagyon gyengén szocializálódott, alacsony kvalitású egyének, amolyan alagsori prolik/parasztok."


Nem ez az általános. Én banknál dolgozok, telefonos ügyfélszolgálaton. Általában nem az "egyszerűbb" emberek a bunkók.

febr. 4. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 krwkco ***** válasza:
91%

"Mit lehet tenni ilyenek ellen, illetve nektek mi esik a legrosszabbul?"

Nem fog tetszeni, amit írok, de a kérdésedből süt a kelet-európai hozzáállás.

Tudnillik, az, hogy ha két ember találkozik, akkor azonnal vetélkedni kell, hogy ki van a másik felett a ranglétrán. Ennek része, hogy az udvariassági formulák be nem tartása azonnali szóbeli, gondolati vagy belső érzelmi válaszreakciót igényel.

Ezzel szemben egy ilyen találkozásnak két egyenrangú, együttműködő ember interakciójának kellene lennie. Aminek az a következménye, hogy ha az egyik nem tartja be az udvariasság szabályait, akkor a másik nem reagál, mert nincs közöttük verseny az elsőbbségért.

A belső értékeiből fakadóan magabiztos embert nem érdekli, hogy a másik köszön-e. Vagy ha a másik tegezést használ, ő akkor is a saját sztenderdjei szerint szól hozzá. És nem kell az egója sértetlenül tartásához, hogy az ügyfél a "kérem" szót használja.

Elintézi a kért ügyet, anélkül, hogy mindez érzelmi hullámokat keltene benne. Ez az igazi lelki szilárdság. :-)

febr. 4. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

"Nem fog tetszeni, amit írok, de a kérdésedből süt a kelet-európai hozzáállás."


Neked sem fog tetszeni amit írok, de szerintem oltárian túlgondolod ezt. Neki mint dolgozónak udvariasan kell viselkednie, mivel ez a tőle elvárt, ez a dolga, ez a munkája. Amit a parasztként viselkedő emberek kihasználnak. Itt nem egyenrangúak a felek. És nyilván ez egy egészséges embernek hosszú távon rosszul esik. Ennyi. Nem kell játszani a pszichopatát és ezt lelki szilárdságként emlegetni.

Nyilván kellő rutinnal már a kérdező is le fogja sz..rni a parasztokat, netán még mosolyogva meg is fingatja őket, de ez már más lapra tartozik. Ennek nem így kéne működnie egy normális társadalomban.

febr. 4. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 krwkco ***** válasza:
100%

"Neked sem fog tetszeni amit írok"

Van, amivel egyetértek a hozzászólásodban, van amivel nem.


"Ennek nem így kéne működnie egy normális társadalomban."

De ezzel 100%-osan.

febr. 4. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim válasza:
ja, getszisok a bunkó
febr. 4. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
68%
Nem köszönni bunkóság, tegezni és a közvetlen stílus szerintem nem gáz. Ha engem tegeznek (én nem is nevezném letegezésnek, mert szerintem abban nincs semmi degradáló), akkor én is tegezem, mert egy tegező beszédre magázva válaszolni is ugyancsak nem illendő dolog.
febr. 4. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!