Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem ment végbe 2 magyar...

Miért nem ment végbe 2 magyar bank között az utalásom?

Figyelt kérdés

17:00 után utaltam egy másik magyar bankszámlára, de nem vonta le tőlem a pénzt, de a netbankomban vissza tudom keresni a tranzakciót.


Esti utalás nem megy végbe azonnal, vagy mi lehet a probléma?



jan. 23. 17:54
 1/7 A kérdező kommentje:
Kérlek minnél hamarabb válaszoljatok, nagyon izgulok hogy mi lehet a baj
jan. 23. 18:01
 2/7 krwkco ***** válasza:

Forintot utaltál belföldi utalásként? A mai napos dátummal?

Nincs az aláírásra várók között? Nincs a meghiúsult/visszautasított utalások között?

jan. 23. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
35%

1. valamit elhibáztál

2. ha jó minden, akár 3-5 nap is lehet az átutalás


3. banki ügyfélszolgálat gyorsabb

jan. 23. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Nem hitelkártya számla, hiteltörlesztési számla, vagy más egyéb "speciális" számlák?

Mert csak forint folyószámlák között történik meg azonnal az átutalás.

jan. 23. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
IG1-el utaltál vagy AFR-en?
jan. 23. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Mert pl. lehet, hogy épp karbantartás miatt szünetel az átutalás...
jan. 24. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Én is jártam már úgy, hogy elvileg azonnaliban kellett volna elmenjen, mégis másnap reggel teljesült.
jan. 24. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!