Hogy működik pontosan a chargeback / kártyaperes eljárás a bankoknál?
A story a következő:
Aliexpress elcseszte a visszautalást, azaz jóvá hagyta, minden oké, nem is volt kérdés, csak éppen rossz helyre tették a vesszőt és 70.000,- Ft helyett kerek 7,- Ft-ot utaltak vissza :)
Most meg hiába reklamálok, sikerült live agenttel beszélnem, de azt mondja, nem tudnak mit tenni. A sellert pedig nem lehet elérni, nem reagál semmire 2 hete se, és fellebbezési lehetőség sincs, mert ugye elvileg ilyen esetben nem lenne mit fellebbezni.
És ennyi, közölték, hogy nem tudnak mit tenni, technikai hiba és kész.
na oké, de amit én tudok:
hogy 180 napon belül indíthatok egy kártyaperes eljárást, csatolnom kell a bizonyítékokat, jelen esetben levelezést, refund oldalát stb stb, és elvileg visszakaphatom az összeget.
De pontosan hogy zajlik ez? Hát ha maga az Aliexpress nem tudja utalni, akkor innen Magyarországról az OTP felveszi a kapcsolatot a KIVEL?
és ki / hogy utaltatják vissza a kártyámra?
Valaki leírná ezt nekem részletesen? megköszönném, jó lenne tudnom, milyen esélyeim vannak. köszönöm
szóval azt mondoed, ez azon múlik, hogy valaki mennyire kitartó?
na jó, de benyújtok nekik minden papírt ami ezt igazolja és mégis ki dönti el, hogy ez jogos vagy sem? jelen esetben felveszik a kapcsolatot az Alipayyel? és ők honnan tudják, hogy jogosan vagy jogtalanul utalnak vissza?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!