Az Emag kéri tőlem a IBAN* kód helyes?
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az eMAG szervizben regisztrált számmal ellátott
terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt
javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL.
Kérjük, a további ügyintézés kapcsán értesítsen bennünket:
1.Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal a Panaszok & észrevételek űrlapon, vagy
keresse Diát, az online asszisztensünket és hivatkozzon a jelen
értesítőben szereplő azonosítóra.
Kérjük ellenőrizze, hogy a kiválasztott terméket az eMAG forgalmazza-e.
2. Abban az esetben, ha a vételárat szeretné visszakapni, kérjük jelezze
ezen irányú igényét is felénk az alábbiak szerint:
Amennyiben utánvéttel vagy átutalással fizette ki a terméket, kérjük adja
meg nemzetközi IBAN* kódját és a bankszámlatulajdonos pontos nevét az
alábbi űrlapon, amelyre a vételár visszautalását elindíthatjuk.
Amennyiben online kártyával fizetett korábban, úgy azt az összeget a
vásárlástól számított 6 hónapon belül vissza tudjuk indítani ugyanarra a
számlára. Amennyiben online kártyával fizetett, de 6 hónapnál régebbi a
vásárlás időpontja, kérjük adja meg nemzetközi IBAN* kódját és a
bankszámlatulajdonos pontos nevét az alábbi űrlapon, amelyre a vételár
visszautalását elindíthatjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!