OTP átutalás visszahívása?
Szeretnék visszahívni egy átutalást, ami rossz bankszámlaszámra ment. Azt megtaláltam, hogy van egy űrlap, amit ki kell tölteni ehhez. Ez meg is történt, viszont ott továbbirányítanak a netbankra, ahol elvileg a következő a teendő: "Belépés után lépjen a postaládaüzenetekbe, és a „File csatolása” lehetőséget választva mellékelje a dokumentumot, amelyet ebben az esetben nem szükséges kinyomtatni és aláírni!"
Én az új Internetbank nevű csodát használom (tehát nem a SmartBank-ot), belépek, rákattintok a boríték ikonra, viszont itt csak az üzeneteket tudom megnézni, küldeni/csatolni semmit nem tudok. Telefonon is néztem, ugyanez. Na mondom tök jó, akkor írok a chat support-nak, mert ELVILEG ilyen is van, és én kis naiv reméltem, hogy 2023-ban már megugorható szint az, hogy azonnal választ tudjak kapni a kérdésemre, vagy legalábbis el tudnak irányítani a megfelelő helyre, viszont azt sem sikerült megtalálnom a netbankon belül, csak az e-mail supportot.
Tehát a kérdésem igazából csak annyi lenne, hogy valaki hívott-e már vissza utalást netbankon keresztül, és ha igen, akkor hogy sikerült megugrania ezt a látszólag nem túl egyszerű feladatot? Postán nem szeretném küldözgetni, személyesen sem akarom bevinni, mert ahol lakom, ott nincs OTP fiók és nem is igazán esik útba mostanában egy sem.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Attól függ, mit jelent a te olvasatodban a "rossz bankszámlaszám".
Ha létező bankszámlaszámra küldted, akkor nem tudod visszahívni.
Ha nemlétező bankszámlára küldted, onnan automatikusan visszajön.
Szóval, nem kell tenned semmit ez ügyben, hisz nem is tudsz tenni semmi érdemit.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!