Miért nem tudok online fizetni?
Már annyit faxkodtam az elmúlt 1 órában, hogy sírógörcs kerülget. CIB-es vagyok, van elég összeg a kártyámon. Van egy játék, évek óta játszom, aprócska öröm az életben. Vennék valamit. Azt írja, sikeres fizetés, azonban ez nem mutatkozik meg, nem kaptam semmit és a pénzemet sem vonták le. Konkrétan tegnapelőtt vettem valamit, akkor nem volt gond. DE ha olyanra mentem, ami nem állandó, ideiglenes akció, pl 3 óra múlva eltűnik, és 350 ft-ról van szó, azzal szintúgy semmi. Most meg semmit nem tudok venni, se ezt, se azt. Mindegy, mire megyek, ugyanaz: sikeres fizetés, de nem kapom meg, nem vonódik le.
Nincsen keretem, van elég pénzem. Hitelesítésnél azt írja sikertelen, így tovább léptet a CIB-re, ott be kell írnom a pin kódot, aztán kiírja, hogy sikeres fizetés, de ahogy írtam, mi lesz...
Mi lehet a gond?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!