Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mi lehet ez a hiba az azonos...

Mi lehet ez a hiba az azonos helyen történő bankkártyás fizetéseimnél (OTP)?

Figyelt kérdés

Valamelyik este egy kocsmában vettem egy sört, majd húsz perc múlva még egyet. Azt vettem észre a bankszámlatörténetem, hogy csak az utóbbi vásárlás került bele.


Tegnap egy önkiszolgáló autómosónál fizettem kétszer kártyával, ám itt is csak az utóbbit látom a listán.


Egyelőre mindkét tétel állapota "könyvelés alatt".


Múlt hét végén éppen ellentétes előjelű eset játszódott le. Vettem egy automatából két kólát, ám a számlatörténeten három jelenik meg. Ebből kettő állapota jelenleg könyvelve, egyik pedig könyvelés alatt.


2022. okt. 31. 10:14
 1/1 anonim ***** válasza:

Előfordul, hogy néha elakad vagy duplázódik egy tranzakció. Mondjuk nem ilyen gyakran. Ami még nincs lekönyvelve harmadik tranzakció, azt valszleg majd feloldják. Kimaradt tranzakciónál is attól függ, hol nézed. Az app tranzakciós listája nem teljesen pontos. Ha a hóvégi számlalevelen is csak egy tranzakció van kettő helyett, akkor tényleg "eltűnt"

Nekem 25 év alatt asszem 2x fordult elő olyan, hogy vásárláskor kétszer levonta az összeget, majd kétszer stornózta, azaz nem fizettem semmit. Sajnos ezek ilyen kis 2-3 ezer forintos tételek voltak...

2022. okt. 31. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!