Ha a megadott címre kiküldenek egy vadonatúj bankkártyát,mellékelnek a borítékban PIN kódot?
Figyelt kérdés
Nagyon fontos lenne,mert több hete kiküldték a bankkártyát amit igényeltem,semmit sem kaptam.Bementem a bankba ott jelzi a rendszer hogy elpostázták, postára is bementem ott is mondták hogy kézbesítették.Én attól tartok hogy egy rosszakaróm átvette helyettem a kártyát és ami jön majd rá fizu,azt le akarja nyúlni.Fizu csak egy hét múlva jön.Időben vagyok. Nem tudom eldönteni hogy mellékeltek-e PIN kódot a borítékben a bankkártyához vagy nem..2022. okt. 30. 17:28
11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az új kártyához is a régi kód tartozik, én is K&H-s vagyok.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!