Mi a véleményetek a Revolut chargebackről?
Légyszi olyanok írjanak, akiknek van tapasztalata vele kapcsolatban.
Rendeltem egy terméket, Paypallal fizrttem ki, de a termék nem érkezett meg és hamis követési kódot kaptam. Az eladó eltűnt. Megnyitottam a vitát a Paypallon, majd mivel elég sok pénzről van szó, a Revolutnál rákérdeztem a chaten. Azt mondták, hogy nyissam meg ott is a chargeback-et, és valamelyikük biztos gyorsabb lesz. A Paypall chatet nem értem el, majd ők 1 hét múlva írtak, hogy mivel a bankomnál elindult a folyamat, így ők nem tudnak segíteni. A Revolut ott tart, hogy továbbította a bizonyítékaim és a problémát a kártyaszolgáltatónak, az eladó elutasította a vitát, és 2 hét múlvára ígértek választ. Eddig a Revolut nem kért be tőlem több bizonyítékot. Van, akinek volt már ilyen? Illetve az mennyi idő volt? 50-60 nap a vita nyitásától?
1. Sajnálom. És melyik lépésig jutottál? Én ott tartok, hogy feltöltöttem a bizonyítékokat és kitöltöttem a beadványt. Pár nap múlva jött, hogy jogosnak találta a Revolut elkenőrzés után és továbbítja a kártyaszolgáltatónak (Visa/Mastercard), majd pár hét múlva az eladó elutasította, azóta megint eltelt két hét... elvileg novemberben lesz eredmény. Illetve újranyitni nem tudtad?
2, Neked is köszönöm a válaszod! Egy telefonról van szó, eddig nem volt ilyen problémám. Illetve nem annyira örültem, hogy a tanácsuk miatt a Paypall segítség, ami gyorsabb az ugrott...
Kb. Hány nap volt? Ha jól olvastam 12 hét is lehet. Illetve Neked az eladó elfogadta, vagy elutasította, vagy nem reagált rá? Ettől is függhet az idő. Illetve, ha van eredmény, onnantól kb. 5 nap a jóváírás
Nekem volt már Revolutos chargebackem, amikor csődbe ment a Turbado. Elküldtem a supportnak a "levelezést" az eladó céggel (csak én írtam nekik, a pénzemet követelve, válasz nyilván nem jött), valamint a cég weboldalát. Mivel mások is jártak így, nem is volt kérdés a chargeback, viszont ki kellett várni x hetet, hogy válaszolhasson a vádakra az eladó cég, amit nyilván nem tett meg. Ha jól emlékszem november elején ment csődbe a cég, január végén kaptam vissza a pénzt.
Ezalatt egyébként prémium revolut előfizető voltam, szóval könnyedén ment a supporttal az ügyintézés, nem tudom, hogy free tierben is ilyen gördülékeny-e a dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!