"Eltűnt" a számlámról x összeg, ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
Tegnap reggel bankkártyával vásároltam bérletet, ma reggel pedig ugyanaz az összeg még egyszer levonódott a számlámról, csak épp most "utalásként" van feltüntetve (09.15. 01:45...). Ilyenkor a bankhoz, vagy a közlekedési társasághoz kell fordulni? Van esély rá, hogy visszakapjam a pénzt?2022. szept. 15. 07:33
3/6 anonim válasza:
A bankhoz. Ha a kártya nálad volt, nem vesztetted és nem lopták el, akkor visszakapod a pénzt.
4/6 anonim válasza:
Nyilván a bankhoz.
Utalni a számlaszámról lehet, ami a bankkártyás fizetéskor szóba sem kerül; akárkinél is lehetne a kártyád, kártyaadatod; kártyával, kártyaadatokkal nem tud utalni. Természetesen, a közlekedési társaság sem.
5/6 anonim válasza:
4, én 2 napja fizettem bankkártyával és kártyatranzakció helyett átvezetésként szerepel a számlámon, ami wtf mert azt csak saját számlák közt lehetne
Szóval nem lepődök már meg semmin
6/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, végül visszakaptam a pénzt. :)
2022. szept. 17. 15:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!