Csak én nem tudok belépni az ÉSZLA webes felületére?
Március óta van értékpapírszámlám a KBC-nél és egyetlen hónapban sem tudtam belépni még az ÉSZLA webes felületére. Végigpróbáltam az összes felhasználói azonosítót (számlaszámot), nem csak a TBSZ-est, hátha...semmi. Nyilván minden hónapban az aktuálisan frissen küldött jelszóval próbáltam.
Próbáltam hó elején, közepén, végén, mert a hibajelentés landing page-en van egy ilyen pont, hogyha nem sikerül bejelentkezni, akkor a jelszó még/már nem érvényes, de ez sem oldotta meg.
Az MNB szerint létezik ÉSZLA mobil app is, QR kódos bejelentkezéssel, de az App Store-ban nincs ilyen...de még hasonló sem.
Hol rontom el a dolgokat vajon?
Az ÉSZLA belépés egy szerencsejáték. Vagy sikerül belépni, vagy nem. A kivonat kiküldésekor még nem mindig működik az adott havi jelszó, ha pedig később próbálod, lejár. Ettől függetlenül nekem is volt olyan, hogy egyáltalán nem tudtam belépni. Hívd fel a KBC-t és kérdezz rá.
Az applikáció még biztosan nem készült el. Én is megtaláltam azt a februári PDF-et, amiben az app-ot említik, de a tövény, amire nyilatkoznak, augusztus 1-én lépett életbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!