Napok óta próbálok belépni a NAV online felületére, és állandóan visszadob, másnál működik?
Figyelt kérdés
Ezt az üzenetet kapom állandóan
Hiba a bejelentkezés során
Sikertelen azonosítás. Kérjük jelezze e problémát elektronikus úton a NAV felé.
Telefonon azt mondták hogy túl vannak terhelve, próbálkozni kell, de éjjel kettőkor is ezt írja, amit intéznem kéne meg azt mondták hogy nem lehet se telefonon se személyesen, csak az online felületen. Ügyfélkapum jó, minden mást tudok is intézni, csak a nav oldala szarakodik.
2021. máj. 19. 19:32
1/3 anonim válasza:
Új JAWA-t kell letölteni! Frissítés volt!
2/3 A kérdező kommentje:
#1 nem a nyomtatványkitöltő nem megy, az működik, az onya felületre nem tudok belépni - az ÁNYK nem tudja amit csinálnom kell. Az oldal szerintem nem használ java t, mindenesetre frissítettem biztos ami biztos, de ugyanaz a helyzet.
2021. máj. 19. 19:55
3/3 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!