Mi az a prémium ügyfélszámla, mit tud? Hogyan lesz?
Mi ebben bőven benne vagyunk, mégsem szólt nekünk senki, hogy lehtnénk prémium ügyfelek is.
"Hogyan lesz?"
Úgy lesz, hogy be kell menni a bankba és azt mondani, hogy "egy ilyet akarok".
"mit tud?"
Pontosan azt tudja, ami a kondíciókban le van írva. Pl. ingyenes számlavezetés, ingyen kártyák, ingyen átutalás (pl. Raiffeisen) vagy csak tranzakciós adó (pl. KandH). Általában 400-500 ezer havi bejövő pénz és 100 ezres kártyaforgalom a feltétele. Ha ez valamelyik hónapban nem teljesül (vannak néha "enyhítő körülmények"), akkor 5-10+ ezer a számla havidíja.
Amit a bank előnynek gondol, de voltakéooen hátrány: csak a prémium jogosultságú alkalmazott kezelheti a számládat, ezért ha muszáj bankba menned, akkor néha többet kell várni.
1. Köszi.
Azt nem értem, mért nem szól a bank, ha a feltételek megvannak, hogy lehetnék prémium ügyfél is?
Életemben nem hallottam ezt a kifejezést, fogalmam sem volt róla, hogy létezik ilyen.
Egyszer 2 évig volt bent 40+ M Ft-unk az egyik számlánkon, és nem szóltak.
Oké, amúgy is ingyenes volt ott minden, de a bankkártyának volt díja!
Most a cikk 5 M-t ír határnak, a háromszorosa van bent és nem szólnak, fizetünk mindent a kondíciós lista szerint, nem prémium ügyfélként...
"Azt nem értem, mért nem szól a bank, ha a feltételek megvannak, hogy lehetnék prémium ügyfél is?"
Az ügyintéző nem böngészi a számládat, hanem csak végrehajtja amit kérsz. Nem nézi pl., hogy tartósan van-e ott a pénzed vagy csak rövid ideig. És ő nem tanácsadó.
Tanácsadód akkor lesz, ha prémium számlád lesz. És ő is csak akkor ad tanácsot, ha kérdezed és csak a bankon belüli lehetőségekről. Amit feltehetően az ügyintéző is megtett volna, ha megkérdezed, hogy tudna-e kisebb költségű számlát ajánlani. Akkor is, ha ezzel a bank bevételei csökkennek.
4: "bent van" a pénzed? Folyószámlán, kamatozás nélkül?"
Igen.
Fel is hívtam a bankot, az ügyintéző nem is tudja, mi az a prémiumszémla.
"Tanácsadód akkor lesz, ha prémium számlád lesz."
Ld. fent!
"Egy független értékpapírszámla általában kisebb költségekkel jár és sokkal rugalmasabb, többféle lehetőséggel."
De nem kapok információt, semmiről nem tudnak az ügyintézők, hiába érdeklődöm.
Netes számlakereső sem ad ki ilyet.
"Az ügyintéző nem böngészi a számládat"
Bementem és megmondtam, 40+ milliót akarok betenni.
Egyébként kérdezték is!!
"az ügyintéző nem is tudja, mi az a prémiumszémla."
Melyik banknál vagy? Melyiknél kérdezted? Nem mindegyiknél van ilyen megnevezéssel számla.
A hirdetményelből kiderül, hogy akiknek 2015 előtt hoztak létre ilyen státuszt, azoknak van. De ujonnan belépni nem lehet, mert nem forgalmazzák azokat a számlacsomagokat, amihez kapcsolódni tudna. Ezt nem mondta el így az Unicredites ügyintéző?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!