Melyik banknak van normális, megbízhatóan működő applikációja és melyik telefonszolgáltatónak? Egyszerre menekülnék a Vodafone-tól és a CIB-től, de a Digiről és az Erstéről hallani se akarok. Merre fussak?
Nekem a banki applikációból a Raiffeisené elég stabil, szinte sosincs szükség a weboldalas verzióra. Tudja amit kell, kávét nem vele főzetek :)
Magyarán utalások, egyenleg, rendszeres megbízások, kedvencek teljesen rendben, tud qr-kódos utalást is.
Ami béna: szeretné kategóriákba osztani a kiadásokat de rosszul lövi be a kategóriát és nem lehet manuálisan korrigálni (pl. rezsinek hiszi az államkincstári értékpapirvásárlást, egyébnek a munkabért és a diákhiteltörlesztést is, szóval van ilyenje, de ez a része így értelmetlen).
Jól kezeli azt is, ha a sajátod mellett más számlákra is van meghatalmazás /házastárs, vagy idős szülők pl./.
Ahol nincs más szolgáltató, ott nagyon drága, de ahol mások is vannak, ott területi kedvezmény címszóval enged az árból, úgy már vállalható a telekom. Az applikáció használatához érdemes bekapcsolni a mobilnetet, de fogyasztani nem fogyasztja a keretet.
Azt nem mondhatom, hogy sosincs leállás, de azért évi 3-4 alkalomnál nem több, és évente egyszer tart órákig. Van egy muris gépi hibaelhárító szoftvere a Vanda, az néha eléggé félreért, de olyankor érdemes újrahívni és mondogatni neki, hogy élő ügyintézővel akarsz beszélni, 3.-4. alkalmora már ahhoz kapcsolnak. Ha meg csak valami egyszerűbb a probléma, azt elég jól kezeli Vanda.
Ami nehéz neki, ha ugyanahoz a telefonszámhoz 2 előfizetés is hozzá van kapcsolva azonos településen /pl kiads lakást, vagy te intézkedsz a szüleid előfizetésénél is/.
Ami még jópofa, hogy ha dominós vagy /ez a feltöltőkártyás mobilozás náluk/, akkor szerdánként érdemes benézni az applikációba, sokszor van 1-1 óra ingyen beszélgetés vagy 0,5-0,5 giga ingyen net 24 órára, ha aktiválod benne.
"Ami nehéz neki, ha ugyanahoz a telefonszámhoz 2 előfizetés is hozzá van kapcsolva azonos településen /pl kiads lakást, vagy te intézkedsz a szüleid előfizetésénél is/."
Ez elég rossz hír... A Vodánál már többször is nekifutottam egy ilyen elmagyarázásának, de hiába hitegettek, mégse tudták megoldani, hogy az egyik előfizetés ügyei az egyik, a másikéi meg a másik e-mail címre jöjjenek...
#3-as vagyok.
Az emailes szétválasztással nincs gond, csak a telefonos mesterséges inteligencia hibabejelentésnél hajlamos összekeverni, hogy melyik előfizetés hibáját kellene ellenőriznie. Tehát érdemes vagy eleve külön telefonszámokat megadni hozzá, vagy többször hívni a számot, akkor rájön, hogy a gép nem tudta intézni és emberhez kapcsolnak. Vanda /a gépi rendszerük/ elég emberszerűen beszél, ezért sokan észre sem veszik, hogy géppel beszélnek. Amikor már emberhez jutsz, ott gond nélkül meg tudták különböztetni, hogy mikor melyikkel van gond. Vanda is próbálkozott, azt észrevette, hogy több előfizetés az érintett, de csak a településre kérdezett vissza, az azonban nálunk egyezett. De ez hónapokkal ezelőtt volt, lehet, már kijavították.
gránit banknak pöpec az alkalmazása.
most szelfivel ajánló kóddal 18.000,- ad a bank.
ajánló kód: E4354
ajánló kód: D8CDB
szelfivel lehet számlát nyitni, nem kell bankfiokba menni.
10perc kb a nyitás. 2 munkanap után elbiraljak. és most 12.000,- jár érte az ajanlo koddal meg a plussz 8ezer
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!