Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha flottában vagyok a telefons...

Ha flottában vagyok a telefonszolgáltatónál (anyum cége által), és kizár a sim kártyám, csak ő tud intézkedni?

Figyelt kérdés
2x elcsesztem a pint véletlenül, és emiatt eszembe jutott. Tehát a telefonszámla is hozzá jön papírok sincsenek nálam stb. (puk kodrol fogalmam nincs hol lehet) Mert ha így van akkor inkább átváltok egy saját csomagra. Vagy ilyen esetben elég lenne nekem is bemennem a szolgáltatóhoz?

2020. okt. 24. 06:21
 1/3 anonim ***** válasza:
54%
Sehova se kell menni, nem is ajánlott, telefonon vagy neten kell intézni.
2020. okt. 24. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
51%
Felhívhatod az ügyfélszolgálatot, a kártya tőlük van, ők tudnak segíteni.
2020. okt. 24. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

ha megvan a kártya - emiből a kis SIM kártya ki lett törve akkor nincs gond, azon van a PUK kód azzal fel lehet oldani a zárolt kártyát.


ha nincs akkor tényleg baj van, mert általában a flottás kártyáknál nem engednek semmit csinálni még anyudnak sem, hanem van a cégénél egy ember ekinek van jogosultsága intézkedni a szolgáltató felé.

de ezt anyukád tudja megmondani. lehet olyan szerződése van, hogy ő is intézkethet.

Énnekem amikor flottás volt csak annyi lehetőségem volt az ügyfélszolgálaton, hogy köszönhettem max :D

haveromnak szontén anyukája miatt van flottás kártya, ő pedig bármit tud intézni. telekom mindegyik.

2020. okt. 24. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!