Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone 7 Plussal vagy a...

IPhone 7 Plussal vagy a telefonszolgáltatónál lehet a baj?

Figyelt kérdés

7 Plusom van és a Vodafone szolgáltatónál vagyok. Már több ismerősöm is jelezte, hogy próbált hívni, de nekik azt jelezte hogy foglalt vagyok, miközben akkor nem is használom a telefont és a hívásról én értesítést nem is kapok. Nem minden hívás ilyen, hanem elvétve fordulnak elő. A telefonnak lehet a hibája vagy a szolgáltatóm hibája lehet?

Köze lehet annak, hogy az utóbbi időben tárhely hiányában nem tudtam letölteni az új frissítéseket a telefonra?



2020. jan. 9. 18:09
 1/5 anonim ***** válasza:
26%

Arra való hogy ha van egy olyan számítógéped amiben nincs wifi eszköz akkor veszel egy ilyent és lesz benne wifi wszköz, tehát tudsz csatlakozni wifi hálózathoz a géppel.



Alább a hivatalos leírás:

A TP-Link SUPER AG technológiájának és az Extended Range technológiának köszönhetően 2x-3x nagyobb hatótávolság.


300M sebességű USB wireless kártya kiterjesztett hatótávolsággal, kizárólag számítógépekbe.

Alkalmas két vagy több számítógép összekapcsolására és rádiós routeren keresztül internet ill számítógép hálózatra történő csatlakozásra.

Hotspot hálózatokra történő csatlakozásra.

Támogatott szabványok 802.11 g/b/n

Adatátvitel 300 Mbps, Frekvencia 2.4 GHz

2020. jan. 9. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
56%

bocsánat az elző válasz egy másik kérdésre akartam adni :DDDD


ehhez a kérdéshez:

szerintem a SIM kártyával lehet gond.

Mikor cseréltél SIM-et utoljára?

Ha régen, akkor érdemes lenne cseréltetni. Ha elmondod az ügyfélszolgálaton amit leírtál akkor ingyen ki fogják cserélni.


Vagy még az lehet, hogy a kártya kicsit kimozdult a helyéről. Én sokszor jártam így régebbi telefonjaimon és iPhoneonon is.

Nem érintkezett a kártya rendesen.

Ezt úgy oldottam meg, hogy ragasztottam a kárty hátuljára (nem az érintkezőkre) egy-két réteg ragasztószalagot amitől vastagabb lett és jobban nyomta az érintkezőket.

ezzel azért vigyázni kell, mert ha felpöndörödik a ragasztószalag akkor nem tudod kivenni a kártyát


Én azt javasolnám, hogy mindenképpen cseréltesd ki a kártyát első körben.


A frissítés nem hiszem hogy okozhat ilyen problémákat.

Bár vannak olyan szolgáltatások amiket csak frissítés után lehet használni (VoLTE például)

2020. jan. 9. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

"Már több ismerősöm is jelezte, hogy próbált hívni, de nekik azt jelezte hogy foglalt vagyok,"

A gsm rendszer működése a hívás felépülésekor egy jellegzetes folyamatot játszik le.

Amikor téged hívnak, olyankor a hívást indító fél készülékéről a központba indul egy kérés a hívni kívánt számmal, illetve az előfizetői azonosítóval, amit a sim tartalmaz. Ezek alapjáb megállapításra kerül, hogy jogosult-e az adott hívásirányba hívást indítani. Ha igen, lekérdezés indul a rendszerben, hogy a te számodat képviseló sim helyileg hol van beregisztrálva a hálózaton és elérhető-e éppen. Ha ez másik szolgáltatótól indul mint a tiéd, ott még pár dolog lefut a háttérben. Ha az a lekérdezés eredménye, hogy éppen hívásban vagy, és a rendszerben a te előfizetésedhez kapcsolódóan engedélyezve van-e a hívásvárakoztatás, akkor a hívó félnél is jelzi hogy kicseng, nálad pedig a bejövő hívásról jelzés szólal meg. Inaktív várakoztatás esetén a hívó fél foglalt jelzést kap.

Ha nem vagy hívásban, a kapcsolat elkezd felépülni. A rendszer jelzést küld a készülékednek, a híváskezdeményezésról. A készülék pedig válaszol. Kétféle lehet a válasz. Ha a kapott adatok alapján a telód azt mondja hogy jöhet, elkezd csengetni, kiírja a számot ha van, és visszajelzi a rendszernek. A hívó fél ekkor azt hallja hogy kicseng. Ezt követően vagy fogadod vagy elutasítod, ez most lényegtelen.

Az a rész érdekes, amikor a telód válaszol a híváskezdeményezésre.

A választ a szotver adja meg. Pl. az is lehet hogy valakit tiltó listára teszel. Ilyenkor a teló maga (a szoftver) fogja elutasítani, úgy hogy hozzá sem kell nyúlni. Ilyenkor minden esetben foglalt hangot kap a hívó (ha valakit bármikor hívsz és foglalt, az letiltotta a számod). És mivel a kapcsolat szabályosan felépült (nem a beszédkapcsolat), a telód válaszolt, majd elutasította a kapcsolatot, ezért ez nem számít nem fogadott hívásnak a rendszer szempontjából, nem jár az értesítés. Mert értesítés csak akkor jár, ha a kapcsolat nem épült fel. Nincs bekapcsolva, nincs fedettség és emiatt nincs a hálózaton, vagy éppen hívásban van de nincs aktív várakoztatás.

Szóval én azt mondom, nem a szolgáltatónál kell keresni a hibát. De a tisztánlátás érdekében azt javaslom, ha az ismerőseid ilyet tapasztalnak, mond meg nekik, hogy küldjenek neked sms-t az aktuális időponntal (legyen beleírva, mert a kapott sms nem a küldés, hanem a fogadás időpontját mutatja). Tehát ha jön egy sms-ed, hogy teszem azt 8:00-kor kerestek, de ekkor nem csöngött a telód, akkor már van miből kiindulni. Hiszen ha az sms-t elküldik, az telód csak azt az időpontot jelzi, hogy mikor kaptad meg. De ha beleírják, hogy mikor küldték, mikot hívtak sikertelenül, akkor megvan a pontos időpont. És abból tudod, hogy ténylegesen mi volt a telóddal. Játszottál, neteztél, vagy csak az asztalon feküdt, stb.

A GSM rendszer eléggé bonyolult, megpróbáltam leegyszerűsítve a lényeget leírni, de a háttérben még a szolgáltatók közti kapcsolat is okozhat zavart, amit te mint hívott fél, a saját szolgáltatódon keresztül nem tudsz utolérni.

Az is érdekes lenne az adatgyűjtés szempontjából, hogy a sikertelenül hívó ismerőseid melyik hálózatból nem tudnak elérni olyankor.

2020. jan. 9. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
0%
az ifossal van a baj mért nem veszel egy normális samsung huawei vagy oneplus telót miért pont ifost vettél kétszerannyiért
2020. jan. 12. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Elsőnek nézd meg, hogy nem e vagy ne zavarjanak módban, mert ezek a "hibatünetek" pont arra utalnak.
2020. jan. 17. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!