Kb. 45 perccel ezelőtt utaltam át SmartBankon keresztül pénzt a PayPal-ra. A kedvezményezett nevéhez beírtam, amit kellett, illetve megadtam a feltűntetett számlaszámot is, ahová utalni kell, ami egyébként magyarországi UniCredit bankos számlaszám. Viszont a közlemény rovatot üresen hagytam. Most visszagondolva talán oda kellett volna beírni az azonosítót. Utalás azonosítója, vagy nem tudom, hogy mi volt a pontos neve, betűkből és számokból állt, viszonylag hosszú volt. Akkor nem volt számomra egyértelmű, hogy azt be kell-e írni a közleménybe, így nem írtam be. Talán be kellett volna. A UniCredit bank anélkül is tudni fogja, hogy miért érkezett hozzá az összeg, amit küldtem, meg hogy mit kell azzal csinálni? A pénz még nem érkezett meg a PayPal-ra.
Jól van ez így levél formájában, nem kell ettől félni, nem először írok e-mailt hivatalosan. Kényelmesen le lehet írni így is mindent, és ugyanúgy megkapják. Sőt, volt már olyan velem, mikor e-mailben kényelmesebben tudtam intézkedni, mint személyesen, vagy akár telefonon.
2022. jan. 20. 23:48
12/18 anonim válasza:
A bankodnak eleve hiaba irsz. Elkuldtek a ppnak a penzt. A ppnak kellene irnod egy tranzakcios szammal vagy valami azonositoval amivel beazonosithatjak a tranzakciod igy nem kuldik vissza a penzt. Ezert kellett volna felhivnod oket. Hogy elmondjak mi a teendo, hogy esetleg telefonon adjanak vmi azonositot(nem feltetlen azt ami pl a netbankodon latszik)
Ugyanis a bankod szemelyesen biztos, de lehet emailben(amit telefonon igenyelsz mert ki tudja mikor valaszolnak emailben) is tud egy reszletes tranzakcios infot adni amit kene tovabbitanod a ppnak.
De mondjuk eleve gyoker vagy hogy utalgatsz, ami kb jovoheten erne oda.. ahelyett hogy hozzaadnad a bankkartyad.
2022. jan. 21. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 A kérdező kommentje:
Nem a saját bankomnak írtam, te nyomorult. Hagyjál inkább, mert csak felidegesítesz. Azóta már rajta van a pénz, úgyhogy nyugodtan maradhatsz csendben. Okoskodsz összevissza.
2022. jan. 21. 07:55
14/18 anonim válasza:
En vagyok a nyomorult de te nem tudsz normalisan elkuldeni egy atutalast. Barom.
Meg amugy is hazudsz. Kizart hogy egy ejjel utan reggel a pp bármit is jovairna a szamladon. Maga az atutalas a leglassabb, sose teljesul ilyen hamar.
2022. jan. 21. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 A kérdező kommentje:
PayPal-lal kellett felvenni a kapcsolatot.
2022. jan. 21. 10:16
16/18 Hintalow válasza:
A paypal nem tudja igy beazonosìtani, mivel az egy gyüjtőszámla, minden felhasználónak oda mennek az utalásai. Megfogni nem tudod a bankodnál mert az AFR rendszerben azonnal átmennek a belföldi utalasok.
Ilyenkor kèt lehetősèg van: egy darabig ülnek rajta, aztán ha elèg egyedi a neved az alapján ráteszik a számládra, vagy visszaküldik (utóbbi esèlyesebb) ez egy pár nap minimum lesz, mert ilyenkor meg kell várni, amìg az èlő support feldolgozza a hibát.
2022. jan. 21. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 Hintalow válasza:
Ja most látom közben megoldódott, akkor gyorsak voltak :)
2022. jan. 21. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 anonim válasza:
Jaj el ne hidd mar. Kizart hogy a pp ilyen gyorsan rategye a penzt. Eleve 1-2 munkanap a rendesen elkuldott utalasok feldolgozasa, gondolod neki az este szarul elkuldott penzet reggel 7re beazonositjak es jovairjak? Az emailre se valaszolnak addig. A ppnak van a legszarabb ugyfelszolgalata, sokan arra kenyszerulnek hogy twitteren irjanak nekik vagy felhivjak mert napok sot sokszor hetek mire egy emailre reagalnak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!