Okostelefon nelkul mar nem fogok tudni online vasarolni laptoprol? (Erste)
Más gond lehet.
Az Erste banknál vagyok, nincs okostelefonom, asztali számítógépről legalább hetente fizetek online, bankkártyával.
Egy ősrégi Nokia 1209-es mobiltelefonom van, azt használom hozzá.
Fizetési szándék esetén a kártyaadatok megadása után kétfaktoros azonosítás van:
1.) kérik az e-csatorna jelszót (ami az egy ideje Geroge-nek nevezett netbankba történő belépéshez is kell);
2.) majd küldenek egy SMS-t a vásárlás főbb adataival, és van benne egy kód, amit be kell írnom a megfelelő mezőbe.
Aztán átirányítanak ide-oda, és kapom az értesítést a sikeres fizetésről.
Már vagy másfél évvel ezelőtt ajánlgatták az okostelefonos alkalmazást, elég kétértelmű volt a szöveg; én is azt hittem, hogy kötelezni akarnak rá.
Sokkörös, sok kitérős személyes beszélgetésem volt a bankfióki ügyintézővel, ő nem akarta kimondani, végül rákérdeztem: azért ecsetelgetik részletesen a mobilalkalmazás előnyeit (nem kell kódot beírnom, elég pl. ujjlenyomat alkalmazás, arcfelismerés alkalmazás), homályban hagyva azt, hogy ez nem kötelező, mert ha áttérnék rá, akkor kevesebb ingyenes SMS-t kéne küldeniük? Kényszeredetten visszakérdezett: hogy muszáj válaszolnia?
Úgy évi 2-3 alkalommal azért kapom a felszólításszerű ajánlat e-mailt az okostelefonos alkalmazásra, de már tudom, hogy nem számít mit írnak, nem kell értelmeznem, elemeznem. Mutatok egy fityiszt, és kész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!