Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Okostelefon nelkul mar nem...

Okostelefon nelkul mar nem fogok tudni online vasarolni laptoprol? (Erste)

Figyelt kérdés
Feltunt hogy egy par hete (vagy honapja) nem tudom hasznalni a kartyamat online vasarlaskor mindig sikertelen tranzakciot irt ki. Kutakodtam most egy kicsit, es arra jutottam hogy okostelefonra kellene feltenni valamilyen alkalmazasukat. De en mindig gepet hasznaltam es ez most nagyon sziven utott, annyira hogy akar bankot is valtanek ha nincs ra megoldas.
2022. jan. 4. 23:14
 1/5 anonim ***** válasza:
2022. jan. 4. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
58%
Ez most így kb 1 év után feltűnt? Te amúgy hol élsz, mert nekem se tévém, se rádióm, újságot is csak néha olvasok online, de még én is emlékszem, hogy mindenhol a képünkbe tolták a változást…
2022. jan. 4. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Barlangban laksz?
2022. jan. 5. 06:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
62%
Már egy éve kötelező a két lépcsős azonosítás a netes tranzakcióknál. És nem az Erste hülyesége, hanem EU rendelet, tehát minden banknál ugyanez van. Mégis mi olyan nagy probléma abban, hogy felrakd a telefonra az appot?
2022. jan. 5. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Más gond lehet.

Az Erste banknál vagyok, nincs okostelefonom, asztali számítógépről legalább hetente fizetek online, bankkártyával.

Egy ősrégi Nokia 1209-es mobiltelefonom van, azt használom hozzá.

Fizetési szándék esetén a kártyaadatok megadása után kétfaktoros azonosítás van:

1.) kérik az e-csatorna jelszót (ami az egy ideje Geroge-nek nevezett netbankba történő belépéshez is kell);

2.) majd küldenek egy SMS-t a vásárlás főbb adataival, és van benne egy kód, amit be kell írnom a megfelelő mezőbe.

Aztán átirányítanak ide-oda, és kapom az értesítést a sikeres fizetésről.


Már vagy másfél évvel ezelőtt ajánlgatták az okostelefonos alkalmazást, elég kétértelmű volt a szöveg; én is azt hittem, hogy kötelezni akarnak rá.

Sokkörös, sok kitérős személyes beszélgetésem volt a bankfióki ügyintézővel, ő nem akarta kimondani, végül rákérdeztem: azért ecsetelgetik részletesen a mobilalkalmazás előnyeit (nem kell kódot beírnom, elég pl. ujjlenyomat alkalmazás, arcfelismerés alkalmazás), homályban hagyva azt, hogy ez nem kötelező, mert ha áttérnék rá, akkor kevesebb ingyenes SMS-t kéne küldeniük? Kényszeredetten visszakérdezett: hogy muszáj válaszolnia?

Úgy évi 2-3 alkalommal azért kapom a felszólításszerű ajánlat e-mailt az okostelefonos alkalmazásra, de már tudom, hogy nem számít mit írnak, nem kell értelmeznem, elemeznem. Mutatok egy fityiszt, és kész.

2022. jan. 5. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!