Mi a teendő olyankor, ha Ft összeget véletlen egy devizaszámlára (Eurós) utaltak?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Az a probléma, hogy véletlenül nem a Ft alapú számlaszámra lett kiállítva egy Ft alapú számla, hanem devizaszámlára, viszont Ft alapú összeggel.
Az utalás megtörtént, és az egyik probléma, hogy a bank borzalmasan előnytelenül váltotta át a Ft-ot Euróra, a másik probléma pedig az, hogy ez az összeg Ft-ban kellene.
Meg lehet ilyenkor oldani valahogy azt, hogy az ügyfél is visszakapja a teljes, utalt összeget, valamint hogy mi se bukjunk rajta?
Remélem, érthetően írtam a problémámat, köszi előre is! :)
2021. dec. 16. 16:35
1/3 anonim válasza:
Hat ok feladtak az utalast ugy ahogy kertetek, bankba visszavaltod, es lenyelitek a penz valtasi koltsegeket
2/3 A kérdező kommentje:
Sajnos, annál nagyobb összegről van szó, minthogy csak úgy lenyeljük a váltási költségeket. :( Persze, világos, nem az ügyfél hibázott, hanem mi. De most kaptam egy olyan tippet, hogy az ügyfélnek vissza kell hívnia az utalást a saját bankjától, így visszakapja a teljes összeget.
2021. dec. 16. 16:56
3/3 anonim válasza:
Nem gondolnám, hogy ez visszafordítható, maximum úgy, hogy az eredetileg utalt forint összeget kapja vissza, de a forint számládról, hiszen a devizakonverzió a te bankodban ment végbe, és az a bankod és közted lefolytatott tranzakció. Ha devizaátváltást vissza lehetne csinálni utólag akkor senki nem bukna az árfolyamváltozásokon :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!