Mik a különbségek a banki szolgáltatók között?
A törvények egyre több mindent szabalyoznak tehát egyre kevesebb.
Ami különbség van az az árak dijcsomagok. Az ügyfél persze ezt érzi, figyeli legjobban. Ez érinti közelről és mindig.
Ezen túl még annyi van, hogy nem minden bank kínál mindenféle terméket, pl hitelkártyát.
A szolgáltatás választék és a dijcsomagok amikben eltérés jelentős.
Jellemzően egy nagyobb bank több mindent kínál és például egyszerű lakossági folyószámla is többféle dijcsomagban választható náluk.
Ami még eltérés, bár ez annyira egyértelmű, hogy nem is kérdés nyilván, a fiókok száma, a netbank kinézete, mennyi funkció van benne, milyen azonosító kell a netbankhoz, más vagy ugyanaz mint a telebankhoz.
Stb... Ezek a technikai részletkérdések amikben a bank nagyrészt maga dönt.
Persze fontosak az ügyfélnek nagyon is.
Az egységes jogi keretek miatt megéri inkább úgy gondolkozni, hogy melyik számlacsomag jó nekem és ahhoz a bankhoz menni. Nem bankot választani előbb.
Vagy hol kapok legolcsóbb személyi kölcsönt, nem pedig hogy x banknál melyik a legolcsóbb.
Ha sok éve vagy az MKB-bél nagyon meggondolnám a váltást.
Ha a válság, bankadó, stb... előtt nyitottad, lehet még ez olyan kedvező számlatípus amit ma már nem találsz.
Akkor még sok ingyenes vagy olcsó számla volt.
A bankok nem nagyon voltak felkészülve az új adókra, illetékekre, stb..
Ha anno a szerződést és ÁSZF-t úgy írták meg, később sem tudták megváltoztatni.
Ma már ilyen óvatlanságot nem követnek el.
Sok mindenen múlik, hogy költség szempontból mi éri meg.
És vannak feltételhez kötött kedvezmények, ajánlatok is bőven.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!