Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hogy lehet egy jóváhagyott...

Btr1998 kérdése:

Hogy lehet egy jóváhagyott tranzakciót (interneten kártyával való fizetésnél) megcsinálni hogy újra jóvá kelljen hagynom azt?

Figyelt kérdés
A tesóm vásárolt a kártyámmal és mivel van internetbankom kérte a jóváhagyásomat előtte (az internetbank kérte a jóváhagyást). Én jóvá is hagytam de utánna ugyanarról a helyről "fizetett" de utánna már nem kérte. Azt hogy lehet megcsinálni hogy megint kérje?

2021. nov. 18. 18:38
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Nem lehet, ezt a banki rendszer dönti el automatikusan több tényező alapján. Ha biztonságosnak gondolja akkor nem kér megerősítést.
2021. nov. 19. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
És ha betelefonálok az otp-hez? Ők megtudjàk valahogy csinálni?
2021. nov. 19. 20:07
 3/4 Hintalow ***** válasza:
100%

A legtöbb banknál a már korábban használt elfogadóhelyet biztonságosnak ìtèlik, ès nem feltètlenül kell onnantól erős ügyfèlhitelesìtès ha ott tranzaktálnak.

Nem, ezt nem lehet az ügyfèl kèrèsère változtatni, ezek a direktìvák jóval magasabb szintűek, jellemzően a bank menedzsmentje dönt róluk.

Ennek ellenère van megoldás, a tranzakciótörtènetet kártyánkènt vizsgálja a legtöbb rendszer, nem ügyfèl szinten, ìgy a règi kártya megszűntetèsèvel ès egy új kártya igèyèsèvel ez nullázható.


Egy banki folyamatmenedzser :)

2021. nov. 19. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Rendben akkor új kártyát csináltatok. Köszönöm a válaszokat
2021. nov. 20. 05:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!