Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » K&H bank mennyire ajánlott...

K&H bank mennyire ajánlott vagy nem ajánlott?

Figyelt kérdés
Nem a díjaira gondoltam, hanem az ügyfélszolgálatra (akár telefonos, akár személyes), a megbízhatóságukra, ilyesmi.
2021. júl. 28. 09:05
A kérdező szavazást indított:
Részemről ajánlott!
Nem ajánlom egyáltalán
Ugyanolyan, mint a többi bank
Nincs velük tapasztalatom
Csak szavazni szeretnék
22 szavazat
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
16%

Barátom nem szerette, sok panasza volt rá, végül másikhoz ment.


De az sem mindegy, hogy hitelt vennél fel vagy folyószámlád lenne, stb... Azért számít, hogy mennyi ügyintézésre kell készülni és rendszeresen vagy egyszer meg van utána kész.


Több fiókjuk is készpénzmentes. Oké, hogy az ember ma már ritkán megy bankfióki pénztárba, de azért ha kell akkor kell, ez nekem nagyon nem tetszik.

2021. júl. 28. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
43%

Nekem volt nálunk bankszámlám és brókerszámlám is. Soha többet. Többször csak azért kellett visszamennem a bankfiókba, mert nem voltak képesek elintézni, amit kértem tőlük. Egyik ügyintéző ezt mondta, a másik teljesen mást, mintha fogalmuk se lenne, hogy működnek a rendszereik.

A régi netbankjuk és a mostani SZÉP kártya portáljuk fapados és használhatatlan, a mostani netbankot nem ismerem.


Röviden: én semmiképp nem ajánlanám őket.

2021. júl. 28. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
65%
2# nem csak a k&h ilyen. Otp és Erstével is ez a tapasztalatom. Minden problémánál a pesti bankot hívják, ha nem akkor jön ez hogy mindenki mást mond.
2021. júl. 28. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
84%

Két bankkal van csak tapasztalatom. Nekem az OTP-hez képest felüdülés, de azért itt is vannak hiányosságok. Tény, hogy meg kell nézni melyik fiókban milyen szolgáltatások vannak, de még akkor sem biztos, hogy sikerrel jár az ember.

Az egyik környékbéli településen egy egyszerű előtörlesztés 2 órás művelet lett, mert ránézésre az ügyintéző még sosem csinált ilyet. Többször elvonult (szerintem segítséget kérni), végül ketten rakták össze a dolgot.

A másik településen világosan elmondtam hova és milyen igazolás kell, nem jót állítottak ki, de legalább ingyen.

Amikor javíttatni kellett már nem oda mentem vissza. Ott jót állítottak ki, de 5 ezer forintért. :D Nem is értem. Viszont úgy éreztem, hogy végre egy empatikus, normális ügyintézőhöz kerültem, aki tud is a kérdéseimre válaszolni.

Amikor eljött az előtörlesztés pillanata, akkor ugyanott közölték, hogy nem lehet, mert nincs itt az illetékes kollegina, aki tud ilyet csinálni, máshol helyettesít. Hát atya isten...

Végül kiderítettem, hogy a szomszédos településen helyettesít és odamentem ügyet intézni. 15 perc alatt megvoltunk. Saját belátása szerint is sz*r a rendszer. Simán tudná ezeket az ügyeket minden ügyintéző kezelni, csak nem kap jogosultságot és nem akar vele törődni. Így ha a hiteles kolléga szabira megy, akkor nincs hitelügyintézés a fiókban. :D :D

Megjegyzem az OTP LTP ügyintézéseiről is ódákat tudnék zengeni. Szóval kezdem megszokni, hogy ma Magyarországon a személyes ügyintézés színvonala tragédia irányába konvergál függetlenül attól, hogy bankban vagyok-e vagy bárhol máshol.

Fentiektől függetlenül nekem nincs rossz szájízem a K&H felé. A négy év alatt kétszer kellett felhívnom őket. Egyszer pár perc alatt megoldást találtunk, a második alkalomnál pedig már az automata bemondta, hogy tömeges probléma ez és az (az enyém is), rajta vannak a megoldáson, jelentkezzünk ha adott dátumig nem oldódik meg. Megoldott.

A hitelfelvétel is zökkenőmentesen ment, korrektek voltak, mindenről tájékoztattak.

2021. júl. 28. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
38%
#3: Hát, nekem a 22 év alatt az OTP-vel nem volt komolyabb problémám. Amit mondtak, az mindig úgy is volt és mindig megoldották a problámat. Pedig volt duplán levont tranzakció, volt hogy az ATM nem adott ki pénzt, váltottam be USA csekket, volt deviza utalásom, stb stb.
2021. júl. 28. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
55%
A nagyobb bankok közül talán az egyik legelfogadhatóbb a K&H. Közel sincs a tökéleteshez, vannak problémák, de szerintem összességében egész jó. A netbank és a mobilbank jól működik, van Apple Pay és Google Pay, a többire ritkán van szükségem. Az ügyfélszolgálat nem mindig ad helyes választ, de legalább nem néznek úgy hülyének, mint az OTP-nél. A fiókban kicsit lassan haladnak a dolgok, de ez a "nagy" OTP-nél is így volt. Szerencsére a számlanyitással együtt összesen 2 alkalommal jártam bent.
2021. júl. 28. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:
Szuper, köszönöm a válaszokat! :)
2021. júl. 28. 13:20
 8/15 anonim ***** válasza:
84%
Csak pozitív tapasztalatom van velük. Minden ügyintéző toppon volt és korrekt, gyors, segítőkész volt velem mindig. De elég rég voltam már bent személyesen, viszont azt több különböző fiókban is, több városban. A telefonos ügyfélszolgálat, a netbank és a mobilos appilikáció is flottul működik mindig. Folyószámlám, megtakarításom és hitelem is van náluk
2021. júl. 28. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim válasza:
71%

Csatlakozok a #8-ashoz.

Minden tökéletes.

2022. máj. 17. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Végül így lassan 1 év után semmi gondom nincs velük, 3 hitelünk és egy számlánk van náluk. Részünkről ajánlott :)
2022. máj. 17. 21:39
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!