Milyen tapasztalataitok vannak a Takarékbankkal?
Szia!
Mi a babavárót tőlük vettük fel tavaly, mert náluk volt egyedül valóban szabad felhasználású. A K&Hnál akartuk, mert itt vezetjük a számlánkat, de ott össze-vissza beszéltek, és kértek hitelcélt. A CSOK hitel jelenleg folyamatban van. Számlavezetésre nem használnám, mert elég gagyi a netbankja is, meg az ügyintézése is, de ezekre az államilag támogatott hitelekre jók egyelőre.
Több, mint 20 éve vagyok a Takarékbanknál (és elődjénél). Nekem semmi bajom eddig nem volt velük. A netbankot sem érzem "gagyinak". Hitelt nem vettem fel tőlük, de nem is tervezem. Volt olyan, hogy a feladatára kevésbé alkalmas ügyintézőt fogtam ki, de adtam neki időt, hogy alaposan utánajárjon a kérdéseimnek. :) Ez talán egyszer fordult elő. Ahhoz az ügyfélszolgálathoz nem fordulok többet. Megyek egy másikba.
Voltam ügyfele a Raiffeisen Banknak is. Köszönöm, nem kérek többet belőlük, mert egy szolgáltatást nem voltak képesek leállítani. Háromszor mentem be hozzájuk emiatt. Meg is szüntettem a számlám náluk. Az OTP viszont nem azt írta le a hitelszerződésben, amiről szóban tájékoztatott. Nem is vettem fel tőlük hitelt. A K és H Bankkal is vannak negatív élményeim. Ott is szüntettem meg számlát, de már nem emlékszem, hogy miért.
Hát ennyi...
Én is vettem fel itt ingatlan hitelt. Igazából a kamat magasabb volt mint más banknál, de elfogadtam. Emiatt számlát is kellett nyitni.
Nem volt egyszerű, de együttműködtünk és sikerült nyélbe ütni.
Ami jó, hogy ingyen van a számlavezetés, olcsó az utalás alig pár forint.
Ami rossz, hogy mióta itt vagyok már kétszer változott a neve, ilyenkor döngetik a mellüket hogy akkora egybeolvadások amit Európa nem látott, de a gyakorlatban az volt hogy a tervezetthez képest sokkal tovább leállt (úgy emlékszem több mint egy hétig is), akadozott az egész netbank használhatatlan volt.
Nem egyszer volt, hogy küldenek levelet amiben hibás adatok vannak, nem is vonatkozik ránk, hónapokkal azelőtti dolgok vannak benne, valami automatizmus küldi gondolom, csak nem jól van konfigurálva. Először az ember összerezzen, ügyintéz, telefonál, stb. persze kiderül hogy tévedés volt, most már ha ilyen jön komolyan mondom úgy vagyok vele: Ja, megint egy takarékos hülyeség, majd rájönnek aztán kijavítják. Nyugodtabb így, eddig még nem lett bajom belőle.
Ilyen hibákat még egy banknál se tapasztaltam, pedig volt már elég soknál számlám (vállalkozás is van). Ők nem is akarnak jobbak lenni. Inkább mintha arra menne az egész, hogy majd úgyis valahonnan szereznek pénzt, nem ebből.
Most épp az MKB -vel, meg a Budapest bankkal terveznek egyesülni. Káosz meg kavarodás szerintem biztosan lesz.
Alkalmazás gagyi, netbank úgy ahogy elmegy. Ilyenek, hogy telefonnal fizetni, meg hasonlók (mint mondjuk az otp -nél a simple) nem játszanak. Szerintem azért nem fejlesztik, mert mindig felvásárolnának, egyesülnének valamilyen bankkal, aztán lehet azoknak jobb a rendszerük akkor meg ezt minek foltozgatni... vagy nem is érdeklik őket ilyenek nem tudom. Van egy 10 éves lemaradás, ami a mai világban nem kevés.
Összefoglalva: nyugodt, türelmes embereknek akiknek van türelmük a vacakoláshoz mindig valamivel ami épp adódik ebből az egészből, az új dolgok nem érdeklik teljesen jó lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!